Kate isi priveste mama ingrijorata. Era o fire foarte blanda , care îi oferea multa afectiune , spre deosebire de Lucius.Parul sau blond prinsese o culoare gri , si il tinea intr-un coc elegant. Se schimbase din pricina varstei. Dar asta nu conta. Kate o iubea la fel de mult.
Sotul ei , domnul Lucius Reacredinta , se comporta urat cu Kate. Era distant si mereu gasea un moriv sa rada de ea. Asa il invaase si pe fiul sau. Draco , era mai bun cu Kate , si din cauza varstei , cei doi se jucau destul de des impreuna.
***
Fratele sau , Draco manca cu mainile o bucata de placinta, razand.
- Te-ai gandit in ce casa ai vrea sa fi la Hogwarts ?
Ochii ei aveau cearcane adanci iar pe frunte îi infloreau mai multe riduri. Privirea Narcissei s-a oprit peste mainile ei transpirate.
- Nu stiu.... Nu m-am gandit , a spus ea , la Cercetasi .... La Ochi-de-soim....
Ochii ei ii intalnesc pe ai ei , iar apoi se aseaza langa Kate.
- Dar la Viperini nu ai vrea ?
Kate si-a dat parul lung dupa urechi. O priveste pe mama sa. Dar stia ca ceva este putred. Nu voia sa o dezamageasca . O iubea. A ramas in liniste , simtind cum ochii ei erau atintiti asupra sa.
Tacerea a fost intrerupta de intrarea lui Lucius in bucatarie .
Era imbracat in haina lui obisnuita si avea bagheta in mana .
Narcissa s-a ridicat de pe scaun si isi priveste sotul ingrijorata.
- Scrisoarea de la Hogwarts .
Ii intinde plicul si o priveste intens.
Ea se uita la scrisoare. Era de la Albus Dumbledore.
- Te rog sa o desfaci , a spus Lucius , intinzandu-i alta scrisoare mult mai veche.
Kate s-a supus si a desfacut scrisoare. Mainile îi tremurau . Era galbena din cauza timpului , dar parea sigilat.
- Citeste .
Si-a inghitit nodul din gat , si a inceput sa citeasca.
Draga Kate ,
Nu stiu daca mama ta este cu tine sau bunica ta. Dar daca nu , presupun ca esti la alta familie. Nu cred ca iti amintesti de mine. Sunt tatal tau , Regulus Black.
In aceasta scrisoare , doresc sa te informez ca faci parte din familia Black. Esti Katherine Black.
Sper ca familia ta are grija de tine. Tati te iubeste.
R.B.
Kate a pus scrisoarea pe masa. Nu facea parte din aceasta familie. O vapaie s-a aprins in sufletul ei. Era Kate Black.
Se uita la Narcissa , care avea lacrimi in ochi.
- Te rog sa urci , draga mea.
CITEȘTI
Kate Agnes # 1 - Inceputul
FanfictionUn nou început. La asta s-a gandit tânăra Kate cand a auzit că va merge la Hogwarts. Dar ea nu ştia că acolo , o să întâlnească persoane care o să-i schimbe viața. E prima mea carte deci actiunea e cam grabita si e cam... Hmmmm.... Nasol scrisa...