Alice Swan

375 38 8
                                    

Ma uit urat la ea si îi spun. :
- Ce isteata esti ! Cine ziceai ca esti ?
Chipul ei alb a devenit putin rozaliu atunci cand toata lumea s-a uitat la ea.
- Nu ma enerva , Black , ca nu o sa fie bine . Nu ai idee cine sunt .
- Atunci fa-mi o favoare. Stai departe de mine.
M-am asezat inapoi la masa si am continuat sa ma uit pe pereti. Fata care era perfecta a venit la noi si a zis:
-Anul 1 dupa mine.
M-am ridicat de la masa si m-am asezat in rand cu ceilalti. Langa mine era Andrew , ultimul baiat. Se intoarce la mine .
-Sunt Andrew , poti sa -mi spui Andy.
- Kate.
- Stii , tu si Alice ati devenit foarte celebre intr-o seara . Toata masa vorbea numai de voi.
Am simtit ca imi urca sangele in obraji. Celebre ?
- Stai....Cum ?
- Pai ... Cand lumea a auzit ca te cheama si Black au inceput sa fie mai atenti la tine si la cearta . Ei cred ca esti fata lui Sirius Black.
-Pai el... E practic unchiul meu ....
-Practic ?
-Bunica mea nu il mai considera fiul ei pentru ca la 16 ani a fugit din casa.
-A.... Si tu...
- Da , tatal meu este Regulus Black.
- Aa... Si nu esti...
-Ce sa fiu ?
- Stii tu....
- Hm ?
- Obsedata de sange-pur ?
- Nu... Deloc... Nu ma intereseaza acest detaliu la un vrajitor.
- Ok...
Am ajuns in fata unui portret cu o doamna mai plinuta care vorbea cu perfecta.
- Sa nu uitati , parola este Fortuna Major.
- Cum a zis ? intreaba Andy .
- Fortuna major.Asa am inteles.
-Mersi.
Am intrat in camera de zi a cecetasilor. Era coloratain rosu si avea multe mese si un semineu ce ardea. Bagajele noasyre erau acolo , sortate , astfel incat fiecare sa gaseasca tot ce cauta. M-am despartit de Andy si m-am dus cu bagajele in camera fetelor. Am fost printre primlele fete , asa ca mi -am ales patul de langa perete. Mi-am asezat lucrurile, iar cand ma pregateam sa ma schimb in pijamale , au intrat Alicia si Angelina in camera.
Fel
Tele vin langa mine fericite si ma iau in brate.
- Ai fost fenomenala Kate !
- Esti genilala !
Nu am inteles la ce se refera asa ca am indraznit sa intreb .
- Ce am facut ma exact ?
- Cum ? Alice plange in camera de zi la McGonagall ca tu trebuie sa mergi la Viperini , nu la Cercetasi.
Inima a inghetat in mine. Le -am ocolit pe fete si am mers on vamera de zi.
- Doamna.. Este o teribila greseala. ... Nu se poate ... Familia ei este cu Stim-Noi-Cine
- Domnisoara Swan , te rog sa te calmezi. Jobenul alege intotdeauna cotect. Nu esti tu in masura sa iei asemenea decizii.
Alice statea in fata lrofesoarei si se plangea cu doua fete langa ea. Copii se adunaserea pentru a vedea ce este cu un asemenea scandal.
- Dar nu intelegeti.... E o oribila greseala ! Nu se poate ! Trebuie sa plece !
-Domnisoara Swan , te rog sa incetezi. Ti -a facut ceva ? Ce ai cu ea ?
- Este obsedata de statutul nostru de sange ! Nu vrea sa aiba prieteni care nu au sanfe albastru.
Tremuram de nervi.
- Nu

Kate Agnes # 1 - InceputulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum