İNATÇI 2

65 1 2
                                    

Tanıtım➊


Tam bir hafta geçti.Doktorlarınsa tek yaptıkları gelip serumları değiştirip tekrar çıkmak ve tekrar gelip aynı şeyi yapmak.Benimde tek yaptığım şey burada durup uyanmasını beklemekti.Aslında yapmam gereken çok şey vardı.İlk olarak Can'ı öldürmek ama Kaya'yı bırakıp hiçbiryere gitmek istemiyordum.
Babamsa arada bir gelip kontrol ediyordu.Şükür ki burada durmama fazla takılmıyordu.Eğer birşey diyecek olsaydı cevabını verirdim zaten.


Tekli koltukta otururken tekrar yanımıza kısa boylu sarışın bir hemşire geldi.


''Merhaba.''diyerek içeri girdi ve serumları başka serumlarla değiştirdi.


Kaya beyin kanaması geçirdiği günden beri hala aynı şeyi yapıp duruyorlardı.
''Daha ne kadar uyuyacak?Ne kadar bekleyeceğiz.''diye sordum sabırsız bir şekilde.
''Bilmiyoruz.Şimdiye kadar uyanması gerekirdi.Ama doktorları birşeyi olmadığını söylüyor.Sadece biraz fazla yorgun.''


Kafamı salladım ve koltuğuma iyice sindim.Kaya ellerini hareket ettirip bir ileri bir geri yaptı.Ayağa kalkıp sakince yanına ilerlediğimde tüm vücudu birden titremeye başladı.Hemşire serumu takar takmaz ''Doktor Bey!''diye bağırmaya başladı.Hemşirenin bu hareketiyle kötü birşey olduğunu anlamıştım.Kaya'ya kötü birşey oluyordu.


Arkadaşlar 2.kitap için bir tanıtım yazmak istedim okullar kapandığı gün uzun bir bölüm yazmayı düşünüyorum.Böylece yaz tatili boyunca 1 hafta aralıklarla yazacağım.Neyse sizi seviyoruuum.

İNATÇI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin