Mă numesc Henry și locuiesc cu familia într-un oraș numit Lusby din SUA.
Acum am 17 ani, dar nu voi uita nicioadată această noapte ingrozitoare.Totul a început ca o zi obișnuită de vară,m-am trezit ca orice adolescent la prînz ,ziua îmi vedeam de treabă iar seara ieșeam cu prietenii.Unul dintre prietenii mei ,mai exact Raul, spusese că citise pe un forum despre niste siluete care vin noaptea și se holbează la tine.
-Am citit că sunt foarte interesați de oameni și că pot controla vise,trezindu-te când doresc ei.
-E o prostie ceea ce spui!Spun eu cu zâmbetul pe buze.-Este adevărat,mulți oameni i-au văzut,spun că dacă îți invingi teama te lasă in pace,dar dacă văd ca îți este frică pot pune chiar mâna pe tine...
După jumătate de oră îmi iau rămas buni de la prieteni și plec acasă.Terminând treburile mă întinând pe pat și închid pentru o minut ochii adormind fără să vreau.M-am trezit din cauza unui sentiment de frică nemaiântâlnit până acum ,mă uit la ceas și văd ca e ora 02:00 .În colțul camerei văd o siluetă neagră cu ochi roșii care încet se apropie de patul meu.Încerc din răsputeri s-ăi arăt că nu îmi este frică ,dar ea se apropia de mine de parcă îmi citea gândurile ca îmi este foarte frică.Ea se așeză pe pat și incepu să mă atingă degetele ei neumane.Nu mă puteam mișca nici măcar nu puteam să intreb ce dorește de la mine.Ea mă apucă de gât și incepu să mă stranguleze.
Într-un moment deschid ochii de spaimă,mă uit in cameră și nu văd pe nimeni.Un lucru îmi dădea fiori era ora 01:59
CITEȘTI
Siluete in întuneric
HorrorPovestea nu este prea mare dar ținând cont că este prima mea povestire ar trebui să fie ok