》TIMARHANE》

4 1 1
                                    

Arkadaşlar beğenilmiş olmasina çok sevindim hepinize çok teşekkür ediyorumm.

2 yıl oldu.

Hala bu nalet olası 4 duvar arsindayım aq.
Ama ben burdan çikicam aklima bir plan geldi hemsire geldiginde bayıltıp kaça bilirim dedim.

Ve hemşireyi beklemeye koyuldum.
piç kadın nerde acaba???

Kapınin kilit sesini duydum ve gülmeye başladim.

Hemşire: aşallik deli ne gülüyosunn.

Bir anda sustum kizgin bir şekilde yüzüne baktim hemşire niye bakiyosun dedi bende nasıl gebericeğine merak ediyorum diyerek kahka atimmm.

Hemşireye tekme attim ve kafasini duvara vurdum bayılmisti.
Lanet olsi elbiseyi ustumden çikardim. Iç çamaşirlarim yoktu kadinin herşeyini çikarttim giydim

Ooo ne kadar piss
 
Kendi kiyafetlerimi ona giydirerek arkasini dondurdum içeriye baktiklarinda ben sanicaklardi. Güzel fikir.

Dikkat çekmeden kapiyi kilitledim ve dişariya çiktim
Dişarda bir sürü polis vardi aq

Heyy bakarmisin diye bir ses geldi
Döndüm titrek bir sesle buyrun dedim eczanaye gidip wq ilaçtan alman gerekiyor dedi .

Tabiki diyerek karşilik verdim. Mukemmel işliyodu herşey.
Sonunda dişariya çikmiştim. Koşarak bir otobus durdurdum ve bindim param olmadigi icin ne yapacagimi bilmiyordum
Benim inicegim yerde bir Çift indi bende hizlica indim.

Burasi erik'in eviydi. Ne yapacağimi düsünürken yerde bir taş gördüm bunu yapmak zorundaydim. Taşla yüzüme vurmaya başladim amk! Sonra kiyefetlerimi yirttim göguslerim gozukuyodu bu yuzden beni eve alirdi.

Merdivenleri çikmaya başladimm ve zile bastım kapiyi açti ve bayilmis gibi yapip kucağina düştüm ama gözümü biraz açtiğimda benim açilmis yerlerimi izliyodu.

Baştan çikarmiştim bile.

Erik: vicudu ne kadarda janey benziyo oww!!

Bir an ben olduğumu anladığini sandim sonra derin bir oh çektim.
Elini vicuduma tam deydirecekken kapı çaldi hay mk biraz bekleyemiyodun dedi.

Kapiyi açti berk gelmisti slm erik.

-Slmm-

berk:  bu güzl hanım efendide kimm resmen güzlliğiyle beni baştan çikardi.

Erik: hop biraz yavaş ol kendisi sevgilim olur arabayla kaza yapti bize müsade edebilirmisin sohbet edicek hiç zamanim yok.

Berk: tm gidiyorum......

Kahretsin simdi bu adamı bana ağşik edebilmek için ne yapabilirimki........................ ow buldum.

Erik yanima gelerek kaldıği işe devam etti. İlk ustümü çikarip yere atti  sonrada pantolonmu.

Daha fazlasini istediğini saniyodum ama kirli olan kiyafetleri yerden alip kirli odasina götürdü. Bu evde kamera olduğunu biliyodum. Erik bir süre boyunca dönmemisti.bende kalkarak evde dolaştim erik içeriye girdi bende şey bana noldu kapiyi açtim ve bayildin bende seni kirli kiyafetlerini cikardim al temiz kiyafetler ama ilk once bir duşa gir bence dedi.

Bende tm diyerek banyoya yürüdüm ustümdekileri çikardim
Banyoda boy aynasi vardi kendime baktim karnim şişmişti neden böle olduğunu anlam veremiyodum.

Erik: sen olduğunu biliyorum janey ayni vicut ayni güzllik.iyiki bu banyodada kamera var.

Duştan çikarak salona yurudum ardindan erik geldi sensin janey sensin inkar edemedim dudaklarina doğru ilerledim ve öpmeyee başladim sonra koltuğa oturdu bende yanina.sonra ben düzeldiğimi soledim artik ole biri degilimm.

Erik: biliyorum janey hepsi berk ve selananin fikriydi.
Gercekten ozur dilerim gercektenn
 
Janay: gerçektenmi! Asil ben ozurdilerim......

Vee birbirlerini asla birakmazlar selana ve berk yaptikalrindan pisman olur janey ise affeder.

-Son-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GİZLİ ŞİZOFREN 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin