Ben Lucky adim kadar sansli bi kiz degilim.Sevdigim adamla ayni evde kaliyorum. tamam bu konuda biraz sansliyim. ama sevdigim adam yani Justin beni arkadasi olarak goruyo ve bu bana cok koyuyor.Artik yataktan kalkma vakti geldi hemen yatagimdan kalktim ustume rahat biseyler giyip asagiya indim Justin hala uyanmamisti cunku etraf cok sesizdi belkide gece hic eve gelmedi o surtuk selena ile birlikteydi belkide. bi ah cekip mutfaga gittim dun dagitmistim uykum geldigi icinde hemen uyumustum simdide toplamam lazimdi ama cok sıkıcı oflayip toplamaya basladim bi 10-15 dakika sonra isim bitmisti hemen kahvaltiyi hazirladim Justin hala gelmemisti Lanet olsun baska Asık olcak kimse yokmus gibi ona asık oldum ama vazgecmek zorundayim tek tarafli ask olmaz. bianda kapinin acilmasiyla kendime geldim yavasca kapinin oraya baktim bal rengi gozleri,islanmis olan saclari ve kurumus olan dudaklri ile bana gulumsedi ahh cok tatlisin lanet olsun Evet bu justindi.
"Dün gece nerdeydin?" dedim kizar bi sekilde.
Yarim agiz guldukten sonra bana yaklasti aramizda cok az fark vardi yapma bunu Justin sana daha cok aşık oluyorum sonra
"Ne o benimi özledin?" dedi bu da nerden cikti? tamam kabulleniyorum onu ozlemistim onunla sabaha kadar film izlemeyi ozlemistim.
"Hayir, sadece merak ettim." Hadi ama Lucky daha iyi yalan bulamadinmi?
"Ama ben seni özledim" Justin kapa ceneni aşık oluyorum ama.
"Kahvalti hazir." dedim konuyu degistirmek icin.Oda kafasiyla onaylayip masaya gecti bende yerime oturdum. Sesizdik konusmuyoduk neden bilmiyorum.
"Yarin partiye gidicekmiyiz?" dedim sessizligi bozmak icin.
"Evet,ama sen sakın icki icme" gulmustu ah gulusune olurum.
"Nedenmis?" neden icemiyorumki sen git surtuk sevgiline karis.
"Sarhos olup milletin altina yatma diye". Ben senin surtuk sevgilin degilim Justin.
"Beni baskalari ile karistirma Justin. Birinin altina yatsaydim suana kadar yatmistim. "Sinirimi bozmustu masadan kalktim kalktigim gibi kolumu kavradi ona donmemi sagladi.
"Sen beni yanlis anladin Lucky sadece sarhos olunca ne yapacagini bilemezsin ben sana surtuk demek istemedim yanlis anladin beni." Yanlis falan anlamadim ben selena degilim bunu hala anlamamisti bok beyinli Justin. kolumu ondan cektim odama ciktim. hemen leptopun basina gectim Sanal arkadaslarim vardi ve onlarla cok mutluydum. Onlar justin gibi Okuz degildiler cunku. Sanaldan sevgilim bile vardi. Adi Dylan sevmiyorum ama olsun. Mesaj vardi mesaja baktigimda Dylandandi "Sana bi suprizim var Yarin Kanadaya geliyorum melegim" oha ciddenmi oha dylan bunu Justine soylemeliydim hemen odadan disari ciktim merdivenlerden asagiya kosarak indim. Yuzum gulerken bi an soldu Justin ve selena gozlerim dolmustu. kendimi zor tutuyodum alt ustu opusuyolardi ama ben justiini seviyodum ah lanet benim geldigimi fark etmistiler hemen birbirinden ayrildilar eger biraz daha burda durursam aglayacagim hemen kosarak odama ciktim.Bu ani Asla unutmayacagim. ( Never say never qlw ajshdnfsfd)