Huzur. Huzur neydi? Huzur nasıl bir şeydi? Küçük bir çocuğun kahkahalarla gülmesi mi? Ailenin sıcak ortamımı? İnsanın sevgilisinin kollarında uyuması? Yada bir para mıydı? Huzur belkide başka bir insan için bu saydıklarımın hepsiydi belkide hiçbiri.
Sabahın erken saatlerinde cıvıldayan kuşların sesiyle gözlerimi yavaş yavaş açmak istemiştim ama suratımın her bir santiminin yalanmasıyla açmıştım. Ah Reis. Huzur benim için reis'le beraber dağ evinde vakit geçirmekti. Huzur benim için en yakın üç arkadaşımla vakit geçirmekti. Huzur benim için kahvemin yanında bitter çikolatamı yemekti. Huzur benim için sigaramı içmekti.
"Günaydın reis efendi"saçlarını karıştırarak onu öptüm" tuvalete çıkalım seninle beraber haydi"diyip yataktan kalktım ve banyonun yolunu tuttum. İşlerimi hallettikten sonra hemen beyaz düz badimi altına siyah kotumu geçirip beyaz spor ayakkabılarımı giydim. Reisle beraber dağ evinden çıkmadan önce Reisin altın tasmasını taktım. Reisle beraber yaşıyoruz o köpekten ziyade benim dert ortağım,yol arkadaşım, ailem. Beraber haftasonu için cuma akşamından gelmiştik. Zaten ikimiz yaşıyoruz. Ailem yani annem ve babam onlar var yok arası. annem yok yani ben hiç tanımadım hatırlamıyorumda beni neden bıraktığı hakkında hiç bir bilgiye sahip değilim yaşıyomu öldümü yurt dışında mı yoksa Türkiye demi hiç bir fikrim yok. Babam onun zaten bana maddi yardımından başka hiç bir yardımı yok arada sırada çok nadir bir şekilde görmemden hariç bana sadece para yardımı dokunuyor gerçi onuda kabul etmiyorum ama bankada birikiyo işte kendi kendine. Evim ve dağ evide bana miras olarak kalmış benim hayatım bunlardan ibaret işte reis le beraber yuvarlanıp gidiyoruz birde üç tane kardeşim dediğim arkadaşlarım dostlarım var Ece Arda ve Can onların aile durumuda bana benziyor sadece ece hariç onun ailesi yanında can ve Arda ise aynı evde yaşıyorlar. Bu sırada reise döndüm dağ evinden baya uzaklaşarak yürüyüş yapmıştık. Zaten dağ evi ormanın içindeydi bu sayede baya ormanın derinliklerine inmiştik.################################
Uzağımızda ama baya fark edilecek olan iki erkek grubuna baktım iki taraftaki adamda 23-24 yaşlarında arkalarında ful siyah takım elbiseli iri yarı adamlar vardı reise dönüp "Reis oğlum ses çıkarma sakın tamam mı"diyip her zaman ki gibi merakım yenik düşüp yakınlaştım hiç bişey duymadığım için biraz daha yakınlaştım biraz daha biraz daha derken iki ağaç farkla ağacın arkasından onları dikizlemeye başladım birbirleriyle konuşurken sağ taraftaki adam ona hiddetle bağırdı "ulan orospu çocuğu o mallar en geç yarın akşam saat 8 de depoda olcak o kadar şimdi siktir ol git" sol taraftaki adam sinsice güldü "ahh Korkmaz ben sana demiştim sarpa güvenme diye şimdide malları hemen getirmemi istiyorsun ben yarın akşama kadar malları hazır edemem" adının Korkmaz olduğunu öğrendiğim yakışıklı çocuk arkasından silahı çıkarıp sol taraftaki adamın birinin kafasına nişan aldı Korkmaz olan çocukla beraber herkes silahını çıkardı "o mallar en geç yarın akşam 8 de depoda olcak" reise döndüm "bu ne amına koyim film çekiyorlar sanki hani nerde kamera bizde el sallayalım belki ünlü oluruz" diyip güldüm. Korkmaz adamların birinin ayağına ateş etti adamı yerde kuvrınarak deli danalar gibi tepinirken ağzımdan '' hihgg'' çıktı hihgg ne lan kendimden soğudum yeminle adamlar bana baktığını görünce arkamı dönüp kaçmaya yeltendiğimde cılık sesi duydum. Yavaş yavaş dönerken biri silahı kafama doğrultmuş bana sorar gibi baktı. Adamların uğultu gibi çıkan sesleri kesilirken Reisin tasmasının ipini diğer elime alıp adama cesur bir bakış attım. "Buyrun ne istemiştiniz" diye adama sordum adam bana bakarken "düş önüme" dedi adama alayla bakıp "sen kimsin de bana emir veriyosun be" arkama baktığımda yığılı adam vardı geri önüme döndüğümde adam yüzüme tısılar gibi"sana düş önüme dedim"tekrar gülüp boşta olan elimle reisi işaret edip sonra bana silah doğrultan adamı işaret edip"reis ıssır oğlum"diyip reisi üzerine saldım reis adamın kolunu parçalarken adamın elinden düşen silahı alıp değerlisine sağlam bi tekme attım.Diğer adamların bize doğru geldiğini gördüğümde reisin tasmasını elime alıp"reis koş oğlum koş" diyip reisle beraber koşmaya başladım arkama döndüğümde yaklaşık yedi sekiz adamın peşimde silahla koşarken gördüm havaya ateş ettiklerinde" hasiktir "diye bir küfür savurup iyice reisin tasmasını elimle kavradım. Evden iyice uzaklaşmıştım ve en kötüsüde nerde ve nereye koştuğunu bilmiyodum. Soluklanmak için en fazla üç saniye durduğumda etrafımı sardılar." ulen. Ne istiyorsunuz len niye kosturup duruyosunuz"diye bağırdım hiç biri beni takmadan bana ilerlediler hemen elimdeki silahı iyice kavradım amına koyim buda çok ağır ben bunu daha ne kadar taşıyabilirim hiç bir fikrim yok. Reis etrafa havlarken adamın biri reise silah doğrulttu gözlerim kocaman açılırken "napıyon lan sen çek silahını üstünden şerefsiz" adam güldü "köpeğin senin için baya değeri sanırsam ya elindeki silahı yere bırakıp teslim olup önüme düşersin" hızla sözünü kesip"ne önünüz varmış abi ön ön diye tutturdunuz anladık şeyiniz değerli "dedim en sonunda, adam hiç istifini bozmadan" sana düş dedim yoksa üç saniye sonra aha bu" diyip reisi gösterdi"aha bu değil onun adı var adam gibi konuş ona saygıda kusur etme sıkarım yeminle" dediğimde adam''1,2" diyince silahı hemen yere koyum bir elimde reisin tasmasını sıkıp diğer elimi teslim olurcadına kaldırdım adam güldü "ha şöyle şimdi köpeği bana ver ve yürü" adam sinirle baktım ve "o benim elimde olcak diğer türlü benim leşimi almadan reisimi alamazsın benden" adamın biri bana yapmam gerekenleri söyleyen adama dönüp "Halil bırak kızda kalsın köpeği, abi kızı sağlam getirin dedi kızında zorluk çıkaracağı belli en azından abiye kızı sağlam götürebilelim yoksa bu sefer bizi sikcek" alayla gülüp adama baktım"ne değerli abiniz varmış hepiniz korkuyonuz adamdan len"diyip bana emir yağdıran adama döndüm"o abiniz mi ne haltsa gidelim bi an öncede evime gidicem ben hadi"dedim sanki dünden razıymışım gibi ama tek derdim bi an önce reisle beraber eve gitmek. Adamın biri yerdeki silahı alıp arkamdaki adamda bana silah doğrulturken yürüdüm.
################################
"O elinizdeki silah kaçlı" adam bana baktı "napcan sende kendine mi alcan" adama göz devirip "he kendime ama nikahı olarak alcam sanane" bu sefer o gözlerini devirdi. Yürü yürü bitmedi çok koşmuşum ve çok sıkılmıştım."adın ne senin" adam bana "yoksa benide mi nikahına alcan napcan" kendini komik sanıyodu zavallı"yok senin dilini reis anlar anca" diyip reisi işaret ettim ve ardından devam ettim"senin nikahını reisle kıycam merak etme" korumaların bir kaçı kendini tutamayıp güldü adam diğerlerine bakıp "ha ha çok komik yürüyün hızlı hızlı abi ağzımıza sıçmadan bir an önce gidelim" herkes sus pus olurken şu abiyi iyice merak ettim bu adam hayvan mı kesip yiyoda bu kadar korkuyo bunlar anlamadım. Reisin başını okşayıp saçına bir öpücük koyup yola devam ettim korumalar durmuş bana bakarken onlara döndüm ve "ne öyle bakıyonuz aval aval hadi abiniz sizin ağzınıza sıçmadan gidelim"
################################
Sonunda gelmiştik. Burasıda dağ evine benziyodu. Az önceki yolda gelirken tartıştığım adam "abi seni bekliyor" gözlerimi devirdim"abin gelsin benim yanıma ben niye gidiyom pardon"adam "zorluk çıkarma da hadi" oflayıp içeri girerken adam önümü kesti "köpek giremez" he oldu başka derdin "yok ya çekil şuradan" diyerek adamı itip içeri girdim. Salona geldim ama kimse yoktu ama sıçıcam şimdi kahpeler benle dalgamı geçiyo salonun ortasında bağırdım "başlıycam şimdi sizin işinize hani abiniz beni bekliyordu gavatlar söyleyin o abiniz mi her ne boksa hemen gelsin" ayak sesleri duyduğumda merdivenlerden inen kişiye baktım. Bu adam korkmaz olan adamdı. Korkmaz olan adam merdivenleri inip tam karşımda eli pantolonunun cebinde bana alayla baktı ardından"cevdet"diye gür bir sesle bağırdı kapının ağzında eli önünde başı eğik yolda gelirken tartıştığım adam beliriverdi. "efendim abi" bizim şu hıyara bak sen hemen kedi olmuş "yolda ne kadar zorluk çıkardı " Cevdet denen adama baktım "şey abi etrafını çevirdiğimizde bize silah tuttu sonra şu" diyip reisi gösterdi araya girip "şu değil onun bir adı var REİS" dedim üzerine basarak sonra Cevdet devam etti konuşmasına "herneyse abi şu kızın" diyip bu sefer beni gösterdiğinde büyük bir of çekip gözlerimi devirdim sonra Cevdet tekrar devam etti "köpeğiyle tehdit edince en sonunda pes edip bizimle gelmeyi kabul etti ve yolda gelirken saçma sapan sorular sordu" Korkmaz araya girip "ne sordu" diye Cevdet e sordu. Cevdet derin bir nefes aldı ve konuşmaya devam etti "işte abi elimizdeki silahların kaçlık olduğunu sonra bana benim ismimi sordu" hemen bu sefer ben araya girip "aman merak etmedim say isminde senin gibi bir boka benzemiyomuş zaten CEVDET."diyip ismini vurgulayarak söyledim. Cevdet gözlerini devirip Korkmaz a döndü ve başladı devam etmeye" sonra abi ismimi niye merak ediyon nikahına mı alcan falan dedim oda bana seni reis olan köpeğin nikahına alcam iyi anlaşırsınız gibi bişeyler zırvaladı"şaşkınlıkla Cevdet e baktım ve ona seslendim" Cevdet" bana döndü "ne diycen yine söyle" ona bakıp "sen tuvalete gidip sıçtığında nasıl sıçtığının talimatınıda veriyon mu" diye sorduğumda Korkmaz ın güldüğünü hissettim ama dönüp bakmadım. Korkmaz seslendi "tamam Cevdet çık sen" diyip cevdeti gönderdi bende ona dönüp sorar gibi baktım ve ona sordum "eeee beni ne diye çağırdın" sonra kendi cevabımı bi şekilde kendim cevapladım "bak tamam ben görmedim sayıcam kimseye bişey söylemiycem ki zaten banane ne halt yerseniz yiyin kimseye bişey ispiyonlamam merak etme ve şimdi ben reisimi de alıp gidiyorum sizde beni rahat bırakın tamam mı' Korkmaz bana tek kaşı kalkık baktı ve oflamama sebep olup beni uğraştırcak cümleyi söyledi "sence bu kadar kolay mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daima
General FictionFazla meraklı bir kızın merağına yenik düşmesiyle herşey başlamış fazla sert oğlanın gazabından nasibini almıştı. Yakışıklı oğlanla dünyalar güzeli kızın hikayesi. DAİMA Küfür içerir!