ormanda bir gece

206 3 8
                                    

           Bugün sabah uyanır uyanmaz üstümü giyindim çünkü bu gün lezy teyzenin evinin önündeki su kuyusunun orda buluşacktık

jek.  Lok.  jeyn   mira ve ben...

             Ve bir saat sonra buluştuk doğudaki ormanın içine doğru yürümeye başladık hava yavaş yavaş kararmaya. başlamıştı

ve tam iki saat sora ormanın tam ortasına vardık  mira şöyle dedi ben ormanın içine biraz çırpı toplamaya gidiyorum dedi.

bizde tamam ama geç kalma diye cevap verdik mira gelene kadar kamp çadırlarını kurduk.Mira tam yarım saat sonra ellerine birkaç odun ve çırpılarla geldi. gerçektende hava çok  kararmıştıve hemen ateş yakmaya koyulduk ormanın derinliklerinden baykuş sesleri geliyordu biz ateşin yanında hem ısındık ısınırkende şarkı söyledik.

             Bizim  için bu gece çok maceralı bir gece olacaktı ... daha sonra ormanın içinden çığlık sesleri geldi.Biz hemenateşi söndütüp korku içinde çadırlarımıza girdik kapısını kapattık.Gerçekten biz korktukça çığlık sesleri daha yakından gelmeye başladı . Ses neyin nesiydi hiç bilmiyordum hepimiz korkuyorduk ben hemen çadırın içindeki feneri kapattım üzerindeki battaniyenin içine girdim.birden çadırların arsında birisi koşmaya başladı o koştukça gölgesi içeri giriyordu.

             benim biraz içim geçti ve uykuya daldım .Sabahın ilk ışıklarında uyandım yavaşça kaktïm.       sesizc kapıyı açtım.yavaş yavaş jek ' un çadırını âçtım jek çadırnda yoktu ve çadırın  kenarında kan izleri vardı . Hemen ötekilerin  yanına gittim sadece lok yatağındaydı  hemen Lok 'u uyandırdım .jek , ceyn ve mira yı aramaya koyulduk Lok ile ben ormanin içinde arkadaslarimizi aradik ama bulamadik ikimizde çok korkmustuk arkadaslarimiza ne oldu bize ne olacak korkuyla cadirin yanina geldik esyalarimizi toplayıp eve donup yardim cagirmak istedik tam esyalari toplamak üzereyken birden ormandan gelen sesleri duyduk bir anda çok urpermistik hemen cadirin içine saklandik  sesler gittikçe yaklaşıyordu  . yaklasti yaklasti birde ne görelim! arkadaslarimiz ve ellerinde yavru bir kopek . Bi anda şaşırdım şaşkın lığın içinde çok mutluyduk     olayın hepsini jeyn anlatmaya başladı sabah uyandıklarında yaralı bir köpeği görmüşler  hemen onu orman bekçisine  götürmüşler orman bekçisi kanıyan  yarayı temizlemiş ve sarmış.

          Köpeği besleyip biraz dinlendirdikten sonra yanımıza geri geldiklerini söylediler.mutlu bir şekilde eşyalarımızı toparlayıp evlerimize geri döndük.

      

                                                                YAZAR:HATİCE PINAR VURAL.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ormanda bir geceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin