Συστάσεις

41 4 20
                                    

Γεια σας ονομάζομαι Adamaris Beaudelaire αλλα εσείς μπορείτε να με φωνάζετε Adam και αυτη ειναι η ιστορία μου.

Υποθέτω πως όλα ξεκίνησαν την μέρα που γεννήθηκα . Όλο το βασίλειο της Neptunia ήταν εκστασιασμένο για την άφιξη του βασιλικού γοργονομωρού αλλα και η οικογένεια μου ήταν φυσικά χαρούμενη που θα αποκτούσε ενα καινούριο μέλος.

Οκτώ μερες μετα την έναρξη του τελευταίου σεληνιακού κύκλου για εκείνο το έτος η βασίλισσα γoργονα γέννησε το πιο αξιολατρευτο γοργονομωρο στην ιστορία του γοργονόκοσμου(και γενικα στην ζωή μου ειμαι πολυ μετριόφρων 😂😂😂)

Mολις γεννήθηκα ο πατέρας μου με πήρε αγκαλιά και ειπε στην βασίλισσα:

Αυτός ειναι ο υιός μας και το όνομα του θα είναι Adamaris που σημαίνει ευγενής της θάλασσας

Yστερα με δίνει στις νοσοκόμες και πηγαίνει και αγκαλιάζει την μητέρα μου φιλώντας την στοργικά στο μέτωπο ...

Οι επόμενες μέρες πέρασαν σχετικά ήσυχα ( όσο ήσυχα μπορούν να περάσουν οι μέρες ενός βασιλικού γοργονομωρού)

Όμως ενα βράδυ η καταστροφή χτύπησε την πόρτα του παλατιού με την μορφή δυο ζητιάνων που ήταν σε χρεια καταφυγίου. Ο πατέρας μου όντας ο γενναιόδωρος ηγέτης που ειναι τους προσέφερε στέγη και ενα λουκουλειο γεύμα. Ποτέ όμως δεν περίμενε αυτο που θα γινόταν αυτο το βράδυ, καθώς οι ζητιάνοι ήταν στην πραγματικότητα πληρωμένοι απο το αντίπαλο βασίλειο και είχαν έρθει να με απαγάγουν πράγμα το οποίο και κατάφεραν.

Όμως επειδή δεν ήταν εξοικειωμένοι με το περιβάλλον ενα απο τα ρεύματα μας παρέσυρε και τους τρεις και τους αποπροσανατολισε ρίχνοντας εμένα αναίσθητο... το πρωί κατέληξα στην παραλία ενός κοντινού νησιού όπου και με βρήκε η Emma Jean μια καλοκάγαθη βιβλιοθηκάριος(Για όσους δεν το ξέρουν οι γοργονάνθρωποι μόλις βγαίνουν στην στεριά βγάζουν πόδια) . Μόλις με σήκωσε πρόσεξε το κολιε μου και το γύρισε και ειπε: Adamaris Τι υπέροχο όνομα !

Tο πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να με παει στο σπιτάκι της και να με ταίσει. Αφού με τάισε με έβαλε να κοιμηθώ και με σκέπασε για να μην κρυώνω . Aμεσως μετα έβγαλε μια φωτογραφία μου και την εκτύπωσε και έφυγε τρέχοντας για το αστυνομικό τμήμα για να δηλώσει ότι βρέθηκα ...

Oμως κανένας δεν απάντησε στην αγγελία μιας και ξέρετε δεν ήμουν απο αυτόν τον κόσμο...

Εν τω μεταξύ στο βασίλειο της Neptunia την τελευταία εβδομάδα επικρατούσε χάος με την εξαφάνιση μου. Ο βασιλιάς διέταξε κάθε στρατιωτικό και αστυνομικό της Neptunia να χτενίσουν όλη την περιοχή αλλα οι έρευνες τους καθώς και οι ελπίδες του πατέρα μου ήταν φρούδες...

Κανένας όμως στην στεριά δεν είχε καταλάβει τιποτα απο τον πανικό που επικρατούσε στον πάτο της θάλασσας . Και έτσι περνούσαν οι μέρες για την Emma , χωρίς να απαντά κανείς στην αγγελία της...

Και κάπως έτσι η Emma Jean μια ντροπαλή αλλα πανέξυπνη βιβλιοθηκάριος έγινε η καινούρια μου μαμά

Και όπως οι μέρες έλιωναν και γίνονταν χρονια τόσο περισσότερο ξεχνιόταν η ιστορία μου και μαλλον θα παρέμενε έτσι αν δε μου το αποκάλυπτε η μητέρα μου στα 18α γενέθλια μου...

_____________^^^^______________

Λοιπόν τι λέτε; Χάρη στις επανελλειμένες και αδιάκοπες παρακλήσεις της @Valerie__James ειπα να δοκιμάσω να κανω μια ιστορία για γοργόνες να δουμε πως θα παει...

Φυσικά πηγαίνετε να διαβάσετε και την άλλη ιστορία μου Just Caleb για μια πιο προσγειωμένη όψη της πραγματικότητας... χαχαχα ποιον κοροϊδεύω; το μονο που μπορώ να σας υποσχεθώ ειναι καυστικό χιούμορ, ειρωνία και ψώνιο όσο δεν παει... Enjoy

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 28, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

AquaWhere stories live. Discover now