-1- Neden Sevilmiyor?

372 44 232
                                    


Mina'dan:

Lisanna Neden Sevilmiyor?

Bazıları antiler tarafından uydurulmuş olmak üzere, bir sürü neden var aslında

"Natsu'ya yavşıyor."

Acaba bunu söyleyenlere sorsak, yavşadığı bir bölüm söyleyebilir mi? Sanmıyorum.
Lisanna hiçbir zaman Natsu'ya yavşamadı :')

(Shipa) Yani arada bir ima yaptığı, evlilikle ilgili şeyler söylediği doğru ama şahsen bunların yavşamaya girdiğini ben hiç zannetmiyorum.

Tamam, küçükken ondan hoşlanıyordu. Ama bir düşünün.

Yakın bir arkadaşınız, ya da sevdiğiniz bir çocuk var. Bu çocukla başka bir arkadaşınız önceden tanışıyormuş ve arkadaşınız küçükken ondan hoşlanıyormuş. Bunu öğrendikten sonra arkadaşınızdan nefret edebilir misiniz?

Çoğunuz "Boşver, öncedenmiş zaten." ya da "N'olacak küçükmüşsünüz." tarzı şeyler söyler. Neden Lisanna için de aynı şeyleri söylemiyorsunuz?

Anlatmak istediğim, Lisanna küçükken Natsu'dan hoşlanıyor olabilir, ama bu ona yaşadığını göstermez.

(Shipa) Ayrıca siz hiç birinden hoşlanmadınız mı? Hoşlandığınız kişi başkasından hoşlansa ve onun arkadaşları (ki bu FT fanları oluyor) size sürtük dese, kaşar dese hoşunuza gider mi? Birinden hoşlanmak doğaldır. Hiçbir kızda birinden hoşlandığı için yavşıyor olmaz.

"Nalu'nun arasına giriyor!"

Böyle diyenler var...
Açıkçası Lisanna'nın NaLu'nun arasına girdiği, bozmaya çalıştığı bir bölüm hatırlamıyorum, hatırlayan varsa söylesin :')

Lisanna Lucy'i Natsu'dan uzak tutmak, Natsu'yu Lucy'den soğutmaya çalışmak gibi bir şey yapmadı. Bu tarz şeyler yapmadığına göre, NaLu'yu nasıl bozmaya çalışıyor acaba?

(Shipa) Lisanna, Lucy'e "Natsu'nun yanında ol" demişti. Bunu farkındaysanız ne Natsu'nun yıllardır en iyi arkadaşı olan Gray'e; ne de yıllardır ona ablalık eden Erza'ya dedi. Lisanna bunu bilerek Lucy'e dedi çünkü aralarındaki çekimi farketti. Yani ayırmaya değil, birleştirmeye çalışıyor.

"Lisanna gıcığın, sürtüğün teki!"

Aranızda böyle düşünen var mı bilmiyorum, ama benim şu ana kadar okuduğum NaLu fanficlerinin %80'inde ya Lisanna bir sürtük gibi gösteriliyor, ya da fanficlerde Lisanna isminin geçtiği, veya Lisanna'nın olduğu satırların yorumlarında "Aha geldi kaşar", "Kutup ayısı ya", "Lisanna kaşarı" tarzı yorumlar yapılıyor.

Ben bu Lisanna düşmanlığından artık gerçekten sıkıldım.

Lisanna, animede en fazla 30-40 bölümde göründü, ne sürtüklüğünü, ne kaşarlığını gördünüz? Loncadaki herkese yavşadı mı? Ya da Edolas'tayken 10-15'ten fazla sevgili mi yaptı? Ya da erkeklerle konuşurken sağı solu ayrı mı oynuyor?
Hayır.

(Shipa) Arkadaşlarına önem vermek, ablası olmayan bir kızı ve abisi olmayan bir erkeği (Edolas'taki Elfman ve Mira) kırmamak için 2 yıl öz ailesinden uzak kalmak, gerçekleri saklamak, Fairy Tail'a içten bağlı olmak gıcıklık ve sürtüklükse, benide bundan sonra gıcık ve sürtük varsayın arkadaşlar. Aynı durumda olsaydım bende Lisanna gibi davranırdım çünkü!

Lisanna da çok sevdiğiniz Lucy, Erza gibi normal bir kız. Sadece (bir kız karakteri örnek verip, sırf bu örnek yüzünden tartışma ortamı yaratmak istemiyorum) tsundere bir kız olmayıp erkeklere vurmadığı için kaşar muamelesi göremez.

Shipa'dan (açıkçası benim yazış şeklim Mina'ya kıyasla daha kaba. Okurken farkettim. Bundan rahatsızlık duymuyorum. Ben duygularımı biraz daha şiddetli ortaya koyuyorum. Rahatsız olanlar için özür dilerim)

Şunu da eklemek istiyorum, hiç bir şekilde iyi olmamış, hep kötü olmuş, Lucy'e veyahut Fairy Tail'e kötü şeyler yapmış karakterlerin fanları var. Ama bu fanlar Lisanna gibi tüm seri boyunca iyi olan bir kıza anti oluyorlar. Tamam herkesin kendi tercihi buna bir şey yapamam, ama buna rağmen Lisanna'ya hakaret etmek saçma.

Misal; En sevmediğim karakterlerden biri; Jackal. Teknik olarakta Aquarius'un gitmesinin sebebi o, Lucy onunla savaşırken Aquarius'un anahtarı kırıldı. Ama tipinden falan dolayı Jackal'ı sevenler var. Dediğim gibi tercih meselesi. Ama bence kimsenin Jackal'ı sevmesine rağmen Lisanna'ya KÖTÜ deme hakkı yok.

Lisanna çirkin, Mira çakması

Bu ciddi mi nfşdndşdk. En çok güldüklerimde bunlardır ya.

Buradan bu ikisini de diyenlere şunu söylemek istiyorum.

Mira'nın güzel olduğu reddedilemez bir gerçek. Kız zaten model. Lisanna'ya hem Mira çakması hem de çirkin demek, ters şeyler oluyor. Lisanna nasıl, hem bir modelin "çakma"sı olup, hemde çirkin olabilir? Düşünmeden konuşmayın yani. Ha, Mira'yı da çirkin buluyorsanız zaten direk Strauss kardeşlere gareziniz vardır ki bu ayrı bir konu.

Bu ikisi KARDEŞ. Aynı saça ve aynı göze sahip olmaları doğal değil mi sizce? Ayrıca Lisanna saçını uzatmıyor bile. Neresine özentilik? Kız saçını boyatıp lens mi taksın, aman fanlar bana özenti demesin diye?

Manganın son halindede saçını ikili yaptığı için Lucy özentisi diyenler oldu. Bunu diyenler zaten hayatlarında hiç ikili saç yapmamış galiba. Marinette (Uğur Böceği'de) Fairy Tail'den özenti o zaman hadi gidin ona da küfredin, (yanlış anlaşılmasın mucize severim, mucize aşktır)

Çirkin diyenler, renkler ve zevkler tartışılmaz ama sırf sevmediğiniz için çirkin diyorsanız bir daha düşünün derim. Kız şimdi taş, Fairy Tail karakterlerine Mashima bir beden çiziyor zaten, siz biliyorsunuz. Mavi gözlü, saçlarıda beyaz. Gayet de güzel.

Yazdığımız 700 kelimeye bir bakıyorum ve, Lisanna'yı sevmemek için hiçbir GERÇEK VE GEÇERLİ neden yok. Hepsi antiler tarafından uydurulmuş şeyler. Ve bunlara da çoğu zaman wattpad kitapları neden oluyor. Kötü karakter yapabilirsiniz, bu normal. Ama sırf kitaplarda böyle diye "ANİMEDEKİ GERÇEK LİSANNA"nın özünü bozamazsınız. Animedeki Lisanna hiçbir şekilde bu saydıklarımız gibi bir kız değil.

Önyargılarınızı biraz kırıp, gözlerinizi açmanızı tavsiye ediyorum. Dediğimiz gibi, Nali'yi sevmemeniz normal, antisi olmanız normal çünkü böyle bir ship yok. Mashima kendi ağzıyla söyledi. Ama Lisanna'ya anti olmak, yanlış!

Hepinizi seviyoruz. Görüşürüzz

Lisanna'yı Sevdirme Kitabı~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin