~Tanıtım~

1K 29 14
                                    


   Evren. Ne karmaşık, ne büyük, ne görkemli oluşum. İnsan zekasının asla kavrayamayacağı kadar detaylı ve ince düşünülmüş. Ama eğer sadece yaratılıp bırakılsaydı, kendi içinde bir düzen olmasaydı; milyonlarca yıl boyunca varlığını sürdürebilir miydi?


   Dünya eskiden böyle bir yer değildi. Şu an olduğundan çok daha farklıydı. Teknolojisi ilerlemiş, şehirlerinin her biri birer megakente dönüşmüş, fabrika dumanları tarafından renklerini kaybetmiş bir gezegendi. Bütün bu değişim ve gelişime rağmen insanlar, zaman zaman körerse de manevi yönlerini asla tamamen terketmemişti. Onları bütün bu bünyevi meşgalelere bağlanmaktan alıkoyan inançları vardı. Tanrı olarak nitelendirdikleri kutsal bir veya birden fazla kaynakları. Evrenin bu muntazam düzenini kurma yetisi, bu kutsal kaynaklara atfedilmişti. Ancak pek az insanın bildiği bir şey vardı, o da bu düzeni koruyan bir takım güçlerin var olduğu. 


   Zaman ve uzay... Büküldükleri zaman hiç kuşkusuz evrendeki bütün düzeni altüst edecek akılalmaz iki kavram. Ve bunlara hakim, birbirleriyle hiçbir zaman karşılaşmaması gereken iki ilahi ruh. Daha önce uzay-zaman yarığıdaki talihsiz karşılaşmaları, onların dünyayı da etkisi altına almış olan öfkelerinin ortaya çıkmasına neden olmuştu. Sonucu büyük bir yıkım olacakken suyun, ateşin, rüzgarın, şimşeğin, toprağın, buğdayın ve ayın kamileri bir araya gelmiş, evreni yok olmaktan kurtarmıştı. Bu olaydan sonra evreni kurtarmak pahasına kendilerini feda eden kamilerin sahip olduğu yetenekler, dünyada seçilmiş bazı kişiler üzerinde görülmeye başlandı ve nesilden nesile aktarıldı. Dünya girmiş olduğu bu yeni düzenle birlikte değişti, rejimler yıkıldı, kıtalar birbirinden ayrıldı. Artık bükücülerin devri başlamıştı.


   Su, ateş, hava, elektrik, toprak, bitki ve buz. Bu yedi element, yedi farklı uygarlık olarak varlıklarını bugüne kadar sürdürdü. Uluslar bir şekilde birbirlerinden ayrı ancak huzur ve barış içerisinde yaşamayı başardı. Ve şimdi, bu diyarlarda görülüp görülebilecek; antik dönemlere ait yarım kalmış bir hikayeyi de kapsayan en esrarengiz, en gizemli macera başlamak üzere...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 21, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

We Will Meet Again TRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin