Намайг тэврээч

128 20 13
                                    

Эсэм бэлтгэлийн заал
Аириний талаас
Тэхён ирчихлээ гэж залгасан болохоор дуу бичлэгийн өрөөгөө бас гялс цэгцлэвшд энэ хүнийг уугаад ухаангүй залгахаар нь ирэхгүй байх гээд хашраах гэж бичсэн чинь ингээд хүрээд ирдэг юм байжээ.

Хүн болгоноос нуухгүй бол Dispatchд баригдах хамгийн том нөхцөл бол үнэндээ айдолууд нэг нэгнээ бариж өгдөгт л байдаг гэж сэүн хэлж байсан болохоор өчигдөр хамтлагийнхандаа л хэлсэн өөр бүүр сэүнд өөрт нь ч хэлээгүй ээ.

Би тэхёныг авах гэж бас л тэрүүхэндээ малгай маскаа зүүлээ одоо нуугдах хүн уул нь байхгүй л дээ гэхдээ тэхёнтой явж байгааг хэн ч харж болохгүй.

Тэхён дээр очиход бас хөөрхөн малгай маск зүүчихжээ бид 2 яриад хослочихсон юм шиг байсан болохоор мэндийн зөрүүгүй л нэгнээ харж инээлээ. Би толгойгоороо явая гэж дохиоход хөөрхөн хүүхэд шиг ардаас дагаад байгаамаа би ёстой эгдүүтэй залуутай үерхэж байгаан байна өө.

Дуу бичлэгийн өрөөнд орж ирээд маск малгайгаа авсан чинь бүүр энэ хүн чинь өчигдөр архи уусан биздээ бүүр хөөрхөн болчихож

Тэхён- Үс нь шар болчихож гээд миний үсийг арзайлгалаа.

Би- Ямар байна

Тэхён-Хөөрхөн байна гээд үсэн дээр үнслээ

Бурхан минь ээ миний зүрхийг цохиулуулаад алах нээ.

Тэхён-Гэхдээ аиринаа өчигдөр хар байсан биздээ

Би- Чамайг ууж баллаж явхад чинь шар болгочихлоо шд гээд нүдний булангаар хархад сандарч байгааг нь ээ хөөрхөн гэдэг нь.

Тэхён-Гэхдээ согтуудаа их зоригтой чамтай ярисан болохоор гоё байна гээд намайг тэврэхэд нь би бас жоохон өдөж маяглая гэж байсан ч эрхэлсээр буйдан дээр тэврэлдэн суулаа.

Би- Тэхёнаа би гэхдээ санаа зовоод байхымаа өчигдөр тэгэж шууд очоод л танай хамтлагынхантай сайн танилцаж чадаагүйшдээ.

Тэхён-За зүгээрээ одоо жоохон завгүй байгаа юм чинь завтай болохоороо танилцаж болно шд.

Би- эртхэн мэдсэн бол Music bank ын ард байхдаа танилцаж байдаг байжээ.

Тэхён- Чи өөрөө эртхэн надруу хариу бичсэн бол болийшд.

Би- Нээрээ тэр 10 хоног чи юу гэж бодсон

Тэхён- Ёстой уур хүрсээн чи бүүр тагаа тэгчихээд чи SMA дээр надруу хараад байсан биздээ тэгэхээр чинь бүүр сонин байсан юм чинь гээд уруулаа унжуулахад нь гэнэт гэдсэн дотор хэдэн мянган эрвээхий нисэх шиг л боллоо.

She is a leader but baby girl for meWhere stories live. Discover now