Hadi hayatımdaki sarışından sonra olanlara geçelim o olaylar yaşandıktan sonra ailemle konuştum ve beni tatile yollamalarını istedim onlarda tamam dedi ve yolladı 3 ay tatile yolladılar. Daha sonra dershane dolayısıyla 2 ay tatil yaptıktan sonra yaşadığım küçük ve salak şehire geri döndüm. Dershane felan bana göre şeyler değil ilk defa dershaneye zorla gönderiliyordum neyse annemde benimle gelmişti tatile o orada kaldı ben tek başıma döndüm babamla 1 ay birlikte yaşadık burada bir ağabey ile tanıştırdı babam biraz bu abinin yanında takıl da hayatı öğren dedi. Abi dediğimse serseri tipli sürekli arabada serserilik yapan hızlı araba kullanan karı kızla takılan biri bir baba nasıl yollarsa lan bilmyiorum neyse biz bu abiyle takılmaya başladık bu daha tanışalı zaman geçireli 2 saat oldu bak dedi sevgilimi alalım gidip dedi iyi dedim gidelim gittik sarışın bi sevgilisi var aldık bunu arabaya selam selam tanıştık sonra bu hadi cafe'ye felan gidelim dedi bastık gidiyoruz arabayla sonra bunlar birden kızın kuzeni varmış dedi işte Elifi'de alalım dediler lan diyorum ne oluyor onu alalım bunu alalım şuraya gidelim neyse kızın kuzenini aldık ben öndeyim kızların ikisi arkada gidiyoruz cafeye gittik oturduk. Baya sohbet muhabbet gidiyoruz sonra kıza şöyle bi baktım kız baya güzel dikkat etmemiştim neyse bu Elif'e telefon geldi ben gidiyorum dedi kuzeni nereye gidiyorsun felan dedi sevgilimle buluşucam dedi gitti kız sonra bizde kalktık ablayı evine bıraktık yine abiyle dolanıyoruz. Sonra bi telefon geldi Elif Oğuz'u çok beğenmiş diye mesaj attı abla abiye abi döndü bana güzel kız lan götürürsün felan diyor ben o sarışından sonra kimseyle görüşmek istemiyordum yok felan dedim. Biz böyle 1-2 hafta boyunca hergün böyle abiyle takılıyoruz sevgilisini alıyoruz bildiğin onlar evli çift ben çocukları gibi dolanıyorum arada bu Elif'ide alıyolar bir gün akşam saat 22.00 abi mesaj attı in aşşağı alıcam babanla konuştum diye indim aşşağıya arabaya bi bindim önde abla oturuyor arkada Elif dedi bir yere gidecez neyse tamam dedim gidelim. Otobana çıktı bu abi bildiğin adam arabayla 280 felan bastı bir baktım Elif elimi tuttu o an dedim sokarım sarışına ne güzel kız işte çıkarım bağlanmam dedim. Tabi otobanda giderken düşünüyorum bunu kızın elimi tuttuğunu gördü aynadan sonra hızı yavaşlattı yavşak abim neyse sövmicem ona şimdi hızı indirdi otobandan şehire geri döndük kızları evine bıraktık akşam mesaj attı Elif senden çok hoşlandım diye bende senden çok hoşlandım felan dedim işte çıkmaya başladık. 30 gün boyunca her sabah 13.00'da dershaneden çıkıyorum beni arabayla alıyorlar gece 22.00-23.00'a kadar geziyoruz ama birlikteyiz 4 kişi herşeyi yapıyoruz mangal yapıyoruz cafeye gidiyoruz herşeyi ya sürekli yanımda kız baya böyle birlikteyiz hani istediğim zaman elini tutuyorum öpüyorum o beni öpüyor her neyse okulların açılmasına 1 hafta kaldı son sınıfım üniye hazırlanıcam oda beni teşvik ediyor ders çalış diye ki ben hayatımda bakın ciddi anlamda 12 sene boyunca sınavdan önce kitap açmışlığım yok. Hep taktir teşekkür ama hiç yani açmışlığım yok lan nasıl çalışıyorum böyle kızla çıkarken her gün çalışıyorum kendime hayret ediyorum neyse okullar açılınca nasıl görüşücez dedim. Birden bahaneler üretmeye başladı işte servise biniyorum eve gitmem gerekiyor gibisinden bahaneler üretiyor kız sürekli okullar açıldı ilk gün mesaj attım hadi gel buluşalım diye kaçtık okulun ilk günü birlikte güzel bir gün geçirdik sonra okul devam ederken mesajlarıma cevap gelmemeye başladı sabah mesaj atıyorum öğlen mesaj atıyorum yok hani cevap verse mesaj atmıcam sonra akşam 10 da mesajlara geri dönüyor okulda mesaj yazamıyorum felan diye dedim böyle olmaz gel yarın bi oturup konuşalım hani böyle gitmez bu ilişki konuşalım dedim. Arıyorum açmıyor mesaj atıyorum bakmıyor. Bir gün dershanedeyiz kızın biri benden hoşlanmış beni tanıyan bir erkek arkadaşına söyledi işte oğuz kimle çıkıyorsun felan dedi arkadaş dedim Elif'le çıkıyorum çocuk durdu Elif ? elif adını hatırlamıyorum biriyle çıkıyor dedi. Çocuğa ne diyosun eminmisin gibi konuşmalar çocuk dedi bak dur yarın öğrenir gelirim dedi. Mesaj attı evet onunla birlikte dedi. 1 ay boyunca sabahtan akşama kadar zaman geçirdiğim kız beni aldatıyormuş hatta 1 haftadır birliktelermiş dedi çocuk bana mesaj attım bende diyorum Elif hanım bana neden mesaj atmıyor meğersem yeni sevgili bulmuş diye mesaj attım ertesi gün okula 1 gün gidiyorum sınavlar için sınava giricem kapıda duruyorum 2 tane çocuk geldi 1.50 boylarında dediler abi oğuz diye biri varmış kim o göstersene dediler bana beni soruyorlar benim hayırdır gençler dedim ? çocuklar bi durdular sonra sen Elif'le çıkıyormuşsun dediler bi dışarı gelsene dediler çıktım dışarı ee çıkıyorum ne olacak dedim bi baktım birden etrafımı yaklaşık 23-24 kişi sardı benimde yakın bir arkadaşım var okulda o geldi 2 kişiyiz 24 kişiler yalnız ben 1.85 boyundayım sanki ilköğretim çocuklarına oyuncak dağıtıyormuş gibi aralarındayım neyse bu dedi işte ben çıkıyorum onunla telefonu çıkardım bak bakayım bu fotoğraflar ne zaman çekilmiş diye çocuk baktı kızla bütün fotoğraflara dedi mal gibi kaldı çocuk. Tabi ben 24 kişiyi görünce polisi aramıştım bunların 20 sini felan polis aldı karakola bende şikayetçi oldum ayriyetten ben idarelik oldum neyse önemli değil herkesin başı yandı ben hariç buraları geçiyorum saçmalk buralar çünkü meğersem işte 1 aydır birlikte olduğum kız beni aldatıyormuş lan olm ne çektim kızlardan hadi şimdi bana üzülmeyi bırakabilirsiniz. Bu arada hiç bir detayı atlamadan anlattım abartma yok :( malesef bütün ırıspılar beni buluyor.