4 Saat Önce
Caddedeki barın önünden karşıya geçmek için bekliyordum . Saat akşam 9'du . Ashley'e film gecesine gidiyordum . Akşam olmasına rağmen gecenin gündüzden bir farkı yoktu . Öğlen kadar sıcaktı . Tam karşıya geçmek üzereyken arkamdaki barın kapısından gelen seslerle durdum . Arkamda üç genç vardı . Benim yaşımda gibi duruyorlardı . Sanki onları bir yerde gördüm . Yani öyle hatırlıyorum . Birisi kollarını önde birleştirmiş bekliyordu . Diğer iki genç ise etrafa bakınıyordu . Ha bu arada kendimi tanıtmayı unuttum . Ben Sel . Yani Selena Marie Gomez . Lise 4'e giden normal bir öğrenciyim neyse dönelim konumuza . Bişey arıyorlardı sanki . Kolları önde olan diğerlerinden biraz daha uzundu . O ela gözleri , gece karası saçları tamam ne diyorum ben kendine gel Sel . Tam arkamı dönüp gidecektim ki kısa olanlardan birinin parmağını bana uzatarak birşeyler söyledi . Tabi bana bakmaya devam ediyorlardı . Uzun boylu olanın bana doğru geldiğini gördüm . Ve önüme dönüp hızlı adımlarla oradan uzaklaşacaktım ki boynumda soğuk bir nefes hissettim . Bana çok yakındı bunu da biliyordum . Beni kolumdan tutarak kendine çevirdi ve aniden dudaklarıma yapıştı . Ne olduğunu anlamamıştım . Çok şaşkındım . O ise beyaz dişleri arasına almış olduğu pembe dilini göstererek gülüyordu . Çok tatlıydı ama okkalı bir tokatı haketmişti . Tam tokat atacakken elimi tutup kulağıma eğildi ve ' Üzgünüm ' diye fısıldadı . O lafını bitirir bitirmez ben de diğer elimle karnına yumruk attım hemde baya bir sert . Canı yanmıştı tam bir şey diyecekken hızlı davranıp kulağına eğildim ve ' Üzgünüm ' diye fısıldadım . Diğer ikisi kıkırdarken ben karşıya geçmiştim bile . Ama beni öpen çocuğun arkamdan geldiğini ayak seslerinden anlıyabiliyordum . Arkama dönüp ' Peşimi bırak artık ' diye tısladım . O ise cevap olarak ' Üzgünüm küçük bir öpücüktü umarım sorun yoktur ' demekle yetindi . Bende ' Eğer küçük bir öpücük olsaydı hala peşimden gelmezdin , şimdi git burdan ' dedim . ' Farklısın ' dedi . Bende anlamamış gibi yaparak ' Nasıl ? ' dedim . ' Diğerleri bir daha ister ' dedi . Bende ' Benim ikinciyi istemem için peşimdeysen bence geri dön çünkü ben . sürtük . değilim ' diye tısladım . Bu arada Ashley'in evinin önündeydik . Ama belli etmemek için eve girmedim . Kapının önüne gelince durdum . ' Pekala , ne istiyorsun . ' dedim . ' İkinciyi ' dedi kulağıma eğilerek ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever Together 《 Sonsuza Dek Beraber 》
RomanceBir kız ve erkek düşünün . Kız sert görünümlü ama bir karıncayı dahi incitemez . Erkek ise yumuşak görünümlü ama burnunu pis işlere karıştırmış . Ve sonucunda birbirlerine aşık olurlar . Eee kural bu 《 iyi kızlar kötü çocuklardan hoşlanır 》