sex with your sister

278 7 1
                                    

Byl večer a já se šla vysprchovat . Když na mě padaly kapky tak jsem začala přemýšlet o tom jestli to Kamilovy řeknu. Potom co jsem vylezla ze sprchy tak jsem si uvědomila že podprsenku a kalhotky jsem na spaní jsem si nechala v obýváku . Je tak taky Kamil takže mu řeknu co k němu cítím ale bojím se co mě řekne. Tak po dlouhém přemýšlení jsem se obmotala ručníkem a šla k němu do obýváku. Viděla jsem jak sedí na gauči tak jsem si sedla za ním a řekla. Víš Kamile už dlouho jsem ti chtěla něco říct. A on řekl. Tak povídej. Víš Kamile já vím že je mezi námi velký věkový rozdíl ale já tě už dlouho miluji. A podívala jsem se na zem . A on mě uchopil za bradu a zvedl mě hlavu abych se mu dívala do očí . A on řekl . Na tohle jsem dlouho čekal. Rozmotal mě vlasy z drdolu a začal mě líbat nechala jsem se. Potom vyhledal rukama konec ručníku a sundal ho ze mě . Potom mě vzal nahou do náruče a odnesl k sobě do pokoje. Tam mě položil na postel a dal mě pusu na rty a potom sjížděl dolů a dolů a dával mě pořád jemné pusinky . Potom až byl dole tak mě roztáhl nohy a dal mě jemnou pusinku na střed . Potom mě začal lízat a prstem mě dráždil poštěváček . Pak když mě jazykem zajel dovnitř tak jsem začala ještě více vzdychat. Potom přestal svlékl se ale když si potom sundal i boxerky . Ale když jsem viděla jeho chloubu tak jsem si řekla. Jak se mě tam může vejít protože já jí mám tak malou ale chci o to s ním přijít . Natáhl si kondom a pomaličku ho do mě strčil a chvilku ho ve mě nechal abych si zvykla . A pak začal přirážet prvně pomalu a pak zrychloval více a více až mě začali téct slzy protože to bolelo . On mě utřel slzy prstem a zeptal se . Mám přestat ??? A já mu řekla ne pokračuj. Tak on pokračoval ale pomalu . A pak jsem mu řekla ať trochu zrychlí . Když potom zrychlil tak jsem co nejvíce vzdychala až jsme se naráz udělaly . On chvilku zůstal ještě ve mě pohladil mě po tváří a líbali se. Potom si lehl vedle mě a nahlas oddychoval .

Pohled Kamila

Byl večer tak jsem si šel sednout na gauč a díval jsem se na film . Slyšel jsem jak se sprchuje nejraději bych udělal to na co jsem myslel před tým ale nemůžu. Když v tom najednou přišla za mnou si sednout.A řekla mě . Že mě miluji na tohle jsem dlouho čekal a konečně jsem rád. A konečně jsem jí mohl ošukat. Byla úzká takže to bylo nejlepší . Doufám že si to někdy zopakujeme ale víc tvrději.Ale jsem rád že jsem konečně mohl zasunout protože jsem to fakt potřeboval. Už jsem dlouho žádnou neměl ale když můžu konečně Natku šukat tak nemusím nějaké děvky . Ale nesmí se to nikdo dozvědět jinak jsem v prdeli .

Stepbrother KazmaKde žijí příběhy. Začni objevovat