Sadece seninle birlikte yaşamak nasıl bir duygu merak ettim SeokJin.
Gözyaşlarıma engel olamasam da sana mutluluklar dilerim. Evlenecekmişin ve kıza büyük bir sürpriz yapacakmışın.
Kız nasıl bir güzelliğe sahip ki seni bu kadar heyecanlı hissettiriyor. Onu kimse bu zamana kadar görmemiş.
GaEul oturduğu banktan denize bakıyordu. Derin bir nefes alıp kendi kendine konuşmaya devam etti:
Bu çıkma işi yalan diyorlar. Bazı söylentilere göre sen bir fanına âşıkmışın.
Kıza sana aşıkmış. Keşke o ben olsam SeokJin. Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun...
Kaç fan buluşmasında sana bunu söyledim. Sende her fana yaptığın gibi "Bende seni seviyorum" dedin.
Ama sadece fanlara olan sevgi bu SeokJin benim sana duyduğum gibi değil.
GaEul hala kendi kendine konuşurken bir anda gözlerini kapatan eller yüzünden susmuştu. Bu kimdi? Zaten yeterince sinirlenmişti?
Kim SeokJin bugün o sevdiği kıza evlenme teklifi edecekti. Ve GaEul'un canı yanıyordu.
- Ahh aç gözlerimi TaeHyung
GaEul'un gruba biraz daha yakın olmasının tek nedeni TaeHyung ile kuzen olmalarıydı.
- Sana diyorum Kim TaeHyung... Aç gözlerimi.
Gözlerini açtığında. Sinirle ve gözleri dolu bir şekilde arkasını döndü. Ama gördüğü kişi ile sadece öylece karşısında ki genci inceledi.
- S- SeokJin?
- Neden bu kadar şaşırdığını anlamadım. Seninle biraz konuşmaya geldim. Sen iyi misin GaEul?
GaEul sinirleri bozulmuştu. Ne konuşacaktı kendisi ile kıza nasıl bir hediye götürmesi gerektiğini mi?
- Hayır SeokJin. Kalbim acıyor biliyor musun? Sen bugün o çok sevdiğin kıza bugün evlenme teklifi edecekmişin ve kıza uzun süredir konuşuyormuşun. Kız senin sevgine layık mı? Şunu unutma Jin. Seni benim sevdiğim gibi kimse sevemez anladın mı? Seni seviyorum. Seni ne kadar çok sevdiğimi bilsen beni öylece bırakıp gitmezdin.
SeokJin bütün duyduğu cümleler üzerine bir kahkaha attı. Bu nasıl bir kızdı böyle. Neden hiç düşünmeden konuşuyordu.
- GaEul sana tek bir soru soracağım uzun bir cevap istemiyorum senden sadece evet ya da hayır.
- Tamam seni dinliyorum Kim SeokJin...
- Benimle evlenir misin?
- Ne ?
- Sana sadece evet ya da hayır şeklinde cevap ver demiştim. Ve hakkını kaybettin.
SeokJin arkasını dönüp giderken GaEul koşarak arkasından gitti.
- Böyle yapma Jin. Tabi ki de Evet. Seni deliler gibi seviyorum. Lütfen böyle yapma Jin.
SeokJin sadece gülerek GaEul'u dinliyordu.
- Deli misin sen GaEul? Seni ben hiç bırakır mıyım?
Evet, bu hikayenin sonunu hiç bu şekilde düşünmemiştim... Kalbim hep acıyacak sanıyordum. Ama öyle olmadı.
Seni seviyorum SeokJin...
❄ The End ❄