hated

698 24 6
                                    

 

Chapter  01

Ήταν τόσο χαρούμενη ήθελε να είναι μαζί του αυτός την άλλαξε την έκανε έτσι όπως είναι τώρα, αλλά από τότε που μετακόμισε μαζί του 1 εβδομάδα τώρα είχε αρχίσει να πιστεύει πως είναι η μεγαλύτερη βλακεία που είχε κάνει σε όλη της την ζωή μπορεί να τον ήθελε αλλά είχε αρχίσει να τον μισεί.

Άλλη μια εβδομάδα έμενε για να γίνει ο γάμος,και συνέχεια η Τζανετ με τον Μαικ μάλωναν, σια ασήμαντα πράγματα, αυτός την πίεζε να κάνει αυτό που δεν ήθελε, ορισμένες φόρες σκεπτόταν ότι την ήθελε μονό για το κρεβάτι, και είχε δίκαιο αλλά δεν ήθελε να το παραδεχτεί.

Σήμερα λοιπόν η ώρα ηχεί 3ης τα χαράματα, αυτός έλειπε απ το πρωί, εκείνη τον περίμενε φοβόταν για αυτόν τον αγαπούσε απ το πρώτο βλέμμα τους.Ο χαρακτηριστικός ήχος της εξώπορτας διαπέρασε το δωμάτιο, αυτή ήταν ήδη ξαπλωμένη στο κρεβάτι τους, οπότε έκλεισε τα φωτά και ανακουφισμένη ξάπλωσε στο διπλό κρεβάτι, η πόρτα άνοιξε καθώς το σώμα του Μαικ έπεσε πάνω της, άνοιξε το φως και πετώντας το σακάκι του κάτω έφτασε στον διακόπτη και τον άνοιξε μανιακά, ο Μαικ είναι ένας 29 χρόνος ξανθός γυμνασμένος άνδρας που δουλεύει σε ένα γυμναστήριο, ενώ η Τζανετ είναι μια 20χρονη κοπέλα είχε τελειώσει το σχολειό αλλά δεν είχε συνεχίσει τις σπουδές λόγο του γάμου μεγάλο λάθος, διακρίνετε την διάφορα έτσι; τόσο νέα, τόσα πολλά να ζήσει. Ο Μαικ κατευθύνθηκε στο κρεβάτι της και την ξεσκέπασε αμέσως βρέθηκε από πάνω της και άρχισε να την φιλάει, τότε η Τζανετ άρχισε να τον μισεί ποιο πολύ να αηδιάζει με αυτόν που κάποτε ερωτεύτηκε αγάπησε και τώρα ήταν έτυμοι να παντρευτούν ,την βίασε ενώ εκείνη δεν έσταξε καθόλου δάκρια από τα μάτια της μονό τον παρακαλούσε να σταματήσει δεν έκλεγε μπάστα σε κανέναν, τον είχε μισήσει με όλο της το είναι και θα τον εκδικηθεί το έβαλε στόχο. Αφού ο Μαικ τελείωσε αυτή σηκώθηκε από το κρεβάτι έτρεξε στο μπάνιο όπου είχε αφήσει τα ρούχα της -αυτά που φορούσε πριν ,και άφησε κοπανώντας την πόρτα. Έξω από το μικρό διαμέρισμα είχε κρύο, αυτή δεν το καταλάβαινε όμως, τόσο πόνος, όλα ιδία, όλα επαναλαμβάνονται , τόση μοναξιά, τόσο θόλο το τοπίο που το μονό που σκεπτόταν ήταν τι να κάνει, σίγουρα θα ακύρωνε τον γάμο, σίγουρα δεν θα έμενε στο σπίτι .

Μερικές αναμνήσεις της ήρθαν στο μυαλό, καθώς περπατούσε την άδεια λεωφόρο. Το μικρό γκόθ κορίτσι που ερωτεύτηκε έναν μεγαλύτερο της κατά 9 χρόνια χωρίς να ξέρει τι θα συμβεί στο μέλλον, τι τρελό που φαντάζει τώρα- γέλασε από την σκέψη-. Πως άλλαξε έτσι; πως άφησε τον ερώτα να την αλλάξει; "εντάξει τώρα ας σταματήσω να ρίχνω ευθηνές στον εαυτό μου και ας σκεφτώ τι θα κάνω" σκέφτηκε.

"να πας να κοιμηθείς σε ένα παγκάκι" την κορόιδεψε το υποσυνείδητο της και αυτή χαμογέλασε στην σκέψη. Τσέκαρε γρήγορα που βρίσκετε. Το μέρος γνωστό άλλωστε τι να ξέρει από Λονδίνο έχει μόλις μια εβδομάδα εδώ .Έτσι σταμάτησε κάποιον. 

"συγγνώμη να κάνω μια ερώτηση" ρώτησε ένα μαυροντυμένο με κουκούλα .Αυτός την κοίταξε.

Είχε μαύρο μολυβή κάτω από τα μάτια και ένα σκουλαρίκι πάνω στην μέση του χηλούς το λεγόμενο λάμπρετ, είχε και αυτή κάποτε σκουλαρίκια, τις θύμισε τον εαυτό της πριν 4 μήνες, πόσο θα ήθελε να είχε κάποια αυτές τις δυο τρύπες δεξιά και αριστερά στα μαγούλα της όταν χαμογελούσε τις τραβάτε μέσα και έμοιαζαν με λακκάκια ,όλο το τρυπημένο αυτί της που τώρα η μονή τρύπα που έχει είναι η κανονική, τα μάτια τις βαμμένα όπως και τα χείλη της έντονα που τα μάτια της έμοιαζαν τόσο μικρά.

"ειι κοπελιά" είπε ο νεαρός και κούνησε το χέρι του μπροστά της.

"εε συγγνώμη αφαιρέθηκα" είπε" μπορώ να έρθω μαζί σου" συνήχησε.

"τι;" είπε και ένα έντονο γελοίο ήχησε στα αυτιά της "και γιατί να θέλω να έρθεις μαζί σου;".

"είμαι μια σαν και σένα.." είπε 

"δηλαδή" την ρώτησε μπερδεμένος

"είχα και εγώ κάποτε πίρσινγκ σε όλο μου το πρόσωπο, τα μάτια μου έντονα βαμμένα σκισμένα ρούχα βαρετός κόσμος, αλλά τώρα κατάντησα έτσι.." είπα μπερδεμένα και γέλασε με το αχνός μου

"και θες να φορτωθείς σε μένα ;"είπε αυστηρά

"θα κάνω ότι θες" είπε και αυτός χαμογέλασε

"καταρχάς να αλλάξεις ρούχα" είπε τα μάτια της έλαμψαν.

hatedWhere stories live. Discover now