Durerea din-nãuntrul tău poate sã dispară!
Poți face ca durerea sã nu se mai simtã, trebuie doar să încerci, să vrei. Cu toții avem un trecut mai puțin plăcut, eu am învãțat multe din el. Cu toții trebuie să învățăm ceva din trecutul nostru, fie el plăcut sau nu. Un lucru pe care l-am învãțat din trecutul meu a fost: să fiu mult mai puternică decât am fost vreodatã. Ne plângem pentru unele lucruri, ne pierdem lucrurile prețioase, suferim și plângem încontinu că ne moare cineva drag, mamã,tatã,sorã/frate,bunici,prieteni. Trebuie să fim foarte puternici în momentele alea. Pentru că zilele ne sunt scrise în cartea vieții, trebuie să fim pregătiți, să primim (poate nu cu brațele deshise) dar sã primim tot ce ne dãruiește viața. Pentru că viața asta vrea de la noi. Să ne încerce, iar tu trebuie să-i arãți că ești pregătit, și că orice v-a veni tu vei fi PUTERNIC!✊ Gândește-te că TREBUIE să fi puternic atât pentru tine cât și pentru cei din jurul tău. Alinã-le lor durerea, nu invers. Suntem mai puternici decât credem însă durerea care ne macină pe dinăuntru ne strică tot cheful de viață. Trebuie să mergem mai departe orice ar fi. Să nu crezi că vei trăi o viață fericită la nesfârșit. Momentele grele vor veni. Vor fi clipe grele, vei simți cum pãmântul se prăbușește de sub picioarele tale. Poate vei încerca să te descarci prin a lovi lucruri, trebuie să gândești în acele momente, nu să te lași demoralizat și distrus de tot ce s-a întâmplat. TREBUIE SĂ LUPȚI! Ai ceva ascuns în tine și trebuie să-i dai frâu liber gândurilor,talentului tãu/talentelor tale. Știu că poți și ști și tu. Trebuie să încerci, prin muncă multă vei reuși! Nu lãsa durerea să te distrugă de tot. RIDICÃ-TE, VIAȚA MERGE ÎNAINTE! Fã-ți o familie, fi un șef și un tată/o mamã bun/bună, ține capul sus și MERGI MAI DEPARTE! Fi un exemplu pentru generația viitoare. Lasã durerea, o să vinã oricum odatã cu clipele grele. Durerea v-a trece, trebuie sã te vindeci singur, căci durerea din înăuntrul tău nu ți-o poate vindeca nici un doctor. Ci DOAR TU!
O POȚI FACE !CONCLUZIE ? Vindecã-ți durerea, mergi mai departe, FI UN EXEMPLU BUN!
#TUPOȚI !
CITEȘTI
Dezvoltarea personală VOLUMUL 1
Teen Fiction"Uneori viața te va lovi în cap cu o cărãmidă!" Ai nevoie să te dezvolți personal? Citește cartea: pentru a te ajuta!