Sabah babamın ayaklarımdan çekmesiyle uyandım sabahları kahvaltı yapamadığım için yüzümü yıkayıp.
Oturma odasına gittim.
Babam ve Annem yanıma geldi "kızım sen evlatlılsın sen daha küçükken bir adam seni eve getirdi.
O ara bizim çocuğumuz olmuyordu.
Seni kabul ettik dün öz ailen aradı.
Seni geri istiyorlar."ne diyeceğimi şaşırmıştım en iyisi okula gitmek "ben okula gidiyorum"dedim ve ayakkabılarımı giyerek okula gitmeye başladım en iyisi bu olanları Mert te anlatmak Mert kimmi? onla kardeş gibi büyüdük. Birbirimizin tüm sırlarını biliriz aynı lisede okuyoruz.. Ben bunları anlatırken okula gelmiştim.Mert i görüp yanına gittim. "Günaydın" "günaydın kardeşim moralin bozuk gibi ne oldu???" "Gel oturalım anlatıcağım"dedim ve bahçedeki banka oturdum." Mert benim ailem annem babam kardeşim öz değilmiş bu sabah. Babam söyledi ne yapacağımı bilmiyorum.ne düşüneceğimi bilmiyorum Mert" Mert ilk önce bi durdu sonra konuşmaya başladı " Başak ben ne diyeceğimi bilmiyorum" o arada zil çaldı beraber sınıfa çıkmaya başladıkkk{®®®®®®®®®®©©©©©}
Okul bitimi
Mert le bizim eve doğru yürümeye başladık.
Evin önüne gelince Mert le vedalaşıp eve girdim eve girince salonda bir sürü insan vardı oha karşımdaki İSMAİL EGE ŞAŞMAZ ve AYTAÇ ŞAŞMAZ mı yoksa benmi yanlış görüyorum. Ama fazla tepki vermedim.Annem beni görüp " gel kızım " dedi "bunlar senin gerçek ailen " dedi ağlamıştı... bir kadın beni kendine çekip sarıldı. Ne olduğunu anlamadan. Bir adam sarıldı bana kadını Ege nin hesabından tanıyorum annesi olması lazım.
"Pardon??" Ben cidden bu tepkiyi verdim amk bir şey anlamadım.
"Otur kızım herşeyi anlatalım sana"
Oturdum "kızım ben hamileydim çok mutlu olmuştuk özellikle kız olduğunu duyduğumuzda. Sonuçta iki tane oğlumuz vardı bir tanede kız istiyorduk doğum yaklaşmıştı hastanede yatıyorduk doğumu yaptıktan sonra öldüğünü söylediler çok perişan olduk yaklaşık 1 ay önce yaşadığını oğrendik babannen kızları sevmezdi bu yüzden sen doğduğunda seni aile ye vermiş bizde sonra söyledi öğrendiğinizde hemen seni aramaya koyulduk ve bulduk seni yanımızda istiyoruz."dedi bir şey diyemedim.
Bir anda İsmail Ege bana gelip sarıldı. Kep bir kız kardeşimin olmasını isterdim senin öldüğünü söylediklerinde çok üzüldüm"dedi oha omzumda ıslaklık hissettim ağlamışmıydı şimdi "kızım bize bir şans veririmisin???" Ne diyeceğimi bilmiyorum ama bir şans versem kötü olmaz "tamam"kızım bizi çok mutlu ettin...