Hoofdstuk 1

109 11 5
                                    

Hind's perspectief

'OPSTAAN HIND WAKKER WORDEN JE HEBT SCHOOL' roept me moeder, 'JAA MAMA IK KOM ERAAN' roep ik terug, maar wollah meh ik staa op HAHHAHAH. 'HIND IK WEET DAT JE NIET OP GAAT STAAN DUS OPSTAAN NU! ALS JIJ NU NIET OPSTAAT DAN MAG JIJ LEKKER LATER ZONDER SCHOOL OF WERK ALLEEN ACHTER DE KEUKEN MARMITA MAKEN DUS BETER STA JE OP!'. Tssss oke ze heeft wel gelijk ik ga maar opstaan voordat me moeder me afmaakt. Nadat ik heb gedouched en me heb omgekleed loop ik naar beneden, beneden aangekomen zie ik me ouders en Anass en Nawal. Ik loop naar me ouders toe en geef ze allebei een kus op hun voorhoofd en zeg 'sbag el ghair' iedereen antwoord in een koor 'sbag el noor'. Ik begin te eten aan een croissantje ik zit te denken wat er allemaal vandaag op me te wachten staat zeker allemaal meisjes die me 'kehba' noemen. waarom kom je later in het verhaal achter                                        Als Anass erachter komt dat ik word gepest hij slacht ze allemaal maar ik wil niet voor problemen verzorgen dus hou het beter hoe het nu is ik ben het al gewend dus ja. Ik word uit me gedachtes gehaald door iemand die me aantikt, als ik kijk zie ik me vader 'Hind waar zit je met je gedachtes? ik roep je al de hele tijd? is er misschien iets?' ' nee papa er is niks ik zat te denken aan welke boeken ik moet meenemen naar school' sooo dat is de slechtste smoes die ik ooit heb verzonnen waauwww. ' ooh okay ik wou vragen hoelaat je uit bent misschien kunnen we dan iets leuks doen?' antwoord me vader. Ik glimlach en zeg dat het goed is.


Ik rij met me scooter die ik van Anass heb gekregen naar school, intussen luister ik het liedje van Boef - Antwoord. Aangekomen op school met me scooter  loop ik naar de fietsenstalling waar ik me scooter op slot zet. Ik loop de school binnen en voel gewoon ogen prikken in me rug ik hoor van alle kanten 'kehba' of 'hoertje' of 'je hebt zeker iedereen gehad van heel a'dam', ik word dagelijks nageroepen tot 'kehba' enzo ik vind het echt niet leuk ik heb niemand geen vriendinnen niks. Ik voel de tranen al in me ogen prikken maar houd ze tegen gelukkig lukt het ik wil niet dat ik me nog meer verschut zet. 


Als ik in de les zit ben ik aan het denken over het leven want ik ben letterlijk niks voor niemand ik word gepest ik heb geen vriendinnen alleen heb ik me zus en broer, maar Nawal is ook niet heel vaak thuis en Anass soms doen we iets leuks en dat was het eigenlijk. Wat moet ik met me leven? Ik word weer uit me gedachte gehaald door de docent ' Hind waar ben je met je gedachte is er iets?' ' nee juffrouw hamburger (dat is haar achternaam HAHAHAH) er is niets' antwoord ik terug. Tsss ze3ma nu lief alleen omdat ik nieuw ben bij me andere school wisten ze niet eens dat ik leefde. Weetje ik ga me gewoon richtten op school ik heb geen vriendinnen nodig het boeit me niet meer klaar niemand wilt me toch dan doe ik het solo. domme keuze Hind     

Omdat ik studeer voor visagiste heb ik verschillende vakken. Ik loop door de gangen naar het klaslokaal maar onderweg daarnaar toe word ik natuurlijk uitgemaakt voor alles en nog wat maar ja ik ben dat gewend. 'hallo beste kinderen, we krijgen een nieuwe leerling in deze klas genaamd Imad' ondertussen komt er een jongen in de klas die dus de nieuwe leerling genaamd Imad is. 'Hij is dus pas net nieuw en weet natuurlijk niet hoe deze school eruit ziet en daarom wil ik dat iemand hem een rondleiding geeft.' Ik kijk snel de andere kant op in de hoop dat ze niet mij kiest want hij gaat mij sowieso ook kehba noemen. 'Hind geef jij hem maar een rondleiding.' Tfoee waarom mijj ah 3ibadillaahh oeff ik sta op en loop langs hem heen en zeg 'loop mij maar achterna.' na een tijdje begint het een beetje ongemakkelijk te worden en hij zegt 'uhh jij heet toch Hind?' kifeshhhh die docent zij net 'Hind' en nu komt hij mij dat vragen maarr ik bemoei niett! 'jaa klopt' 'Ik heb veel over je gehoord door kinderen die op deze school zitten.' oohh shitt nuu weet hij hett sowiesoo hij vind mij sowieso een kech 'ooh echt?' zei ik ze3ma  geïnteresseerd. 'Ja ze noemen jou kehba enzo' op dat moment wou ik echt in tranen uitbarsten maar hield me sterk, toch verliet er een traan mijn oog. Hij wou net zijn mond open trekken totdat de bel ging, yesss de bel was mij redder ik ren snel weg want ik ben gelukkig nu uit. Ik loop naar buiten en zie de Mercedes-Benz G65 AMG van me vader, maar shit me scooter. Ik loop naar me vader toe om het te zeggen maar voordat ik kon praten zegt hij ' tis al geregeld met je scooter, ik knik en stap de auto in en ze vanuit me ooghoeken dat alle leerlingen mij aankeken en de auto, maar jah schijt! Ik kijk op de achterbank en opeens zie ik Nawal en Anass 'heeeeeyyy wat doen jullie hier?' zeg ik 'ooohh wil je ons weg hebben dan okay isgoed' antwoord Anass en loopt de auto uit. 'NEE GRAPJEE BLIJFF AUBB PLEASS' zeg ik 'tsss nu wel he halouf' Nawal en mijn vader gaan stuk en ik ook. Ik heb niet eens gevraagd waar we naartoe gaan maar ik heb geen zin om te vragen. Na een kwartier komen we aan in een heel erg luxe restaurant, ik stap uit en de rest ook. We lopen binnen en het is echt fucking mooi. Anass schreeuwt en zegt ' NAWAL HIND JONGEE KIJKK JE MAG GRATIS SNOEP PAKKEN.' ik ga stukk alleen omdat je gratis snoep krijgt schreeuwt hij, hij is echt izjen baby. Maar alsnog gratis snoep eh neeff ik kijk Nawal en Anass en ze kijken elkaar diep aan ik denk bij mezelf als ik tot 3 tel dan ren ik naar die snoep ik tel 3...2...1..0.. ik begin te rennen naar die snoep en Nawal en Anass ook. Tss wij zijn egt baby's maar me3lish HAHAHAHAHA. We vallen allemaal op elkaar en volgens mij heeft iedereen wel iets gebroken maar alles voor die snoep eh neeff ik pakk een handvol snoep en stop het in mijn zak. 'EHH GRINGOO KHEB TANTOE VEEL SNOEPP AHH CHAPPIEE.' Intussen kijken alle mensen naar ons maar me3lishh. Nawal en Anass gaan helemaal stukk en pakken ook snoep.


Na gegeten te hebben, lopen we naar de auto 'En lekker gegeten gringo?' zegt Anass tegen mij. ' Heerlijk gegeten eh msemen' antwoord ik terug. Opeens komt nawal mengen en zegt 'klopt ik heb ook heerlijk gegeten ehh elharcha.' 'Wtf jij bent hayek droog maar ewaja' en daarna komt opeens Anass uit een hoek met een flesje water en geeft m naar Nawal en zegt' hier dan ben je niet meer droog.' LIKEE THEE FUCK BROO HAAHAHAHHA.


Thuis aangekomen loop ik gelijk naar boven en check me insta, snapchat en watsapp. Daarna trek ik mijn pyama aan en poets me tanden en lig in me bed. Ik denk nog aan vandaag over Imad wat wou hij eigenlijk zeggen toen de bel ging? Met die gedachte ging ik slapen...



Heeyy me eerste deel vergeet niet te stemmen 

xxxHind

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 26, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Hind's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu