1

8 0 0
                                    

   Merhaba ben Belinay. Küçük yaşta ailemi kaybettim. Bu yüzden teyzemlerde kalıyorum. Şu an 15 yaşındayım ve teyzemler artık beni yanında istemiyor gibi.
 
   Ben de bu sebepten ötürü kendi kararımla teyzemlerle konuşup yetimhanede kalmaya başladım. Teyzemlerde seve seve bunu kabul ettiler. Yetimhaneye ilk geldiğimde çok utanmıştım. Neden mi? Çünkü herkes benimle dalga geçiyordu. Benle dalga geçmelerinin sebebi ise kalıcak bir yerim olduğu halde yetimhaneye gelmemdi. Yakın zamanda Buse isimli biriyle tanıştım. Çok sevecen biriydi. O benim en iyi arkadaşım oldu. İlerleyen zamanlarda yetimhanede garip olayların olduğunu fark ettim ve bu konuyu Buseye danışmaya karar verdim. Buse de bana burada yıllar önce bir büyücünün yaşadığını söyledi ve bende korkmaya başlamıştım. Bizim oda çok tozluydu. Faraş ve süpürgeyi aldım. Odamın tozlarını süpürmeye başladım. Buseyle aynı odada kalıyordum. Çünkü oda da sadece 2 kişi kalabiliyordu. Devam edeyim. Kendi yatağımın altını süpürmeye başladım. Biraz zorlandığım için yatağı kaldırdım. Küçük bir delik gördüm. Deliğin olduğu yerde bir kağıt vardı. Tam kağıdı alacakken okulun gıcıklarından Derya içeri girdi. Deliği ayağımla kapatıp yerleri süpürmeye devam ettim. Derya da "Bizim odayı süpürmen için seni çağıracaktım hizmetçi." dedi. Ardından büyük bir kahkaha patlattı. Tam gidecekken Buse geldi ve beni korumaya başladı. "Sen kendine bak çalı süpürgesi hem sensin temizlikçi" dedi. Ardından Derya gitti. Buse çok acıktığını ve aşağıda yemek yemek istediğini söyledi. Birlikte yemek yemeye indik. Kağıt aklından çıkmıştı bile.

   Yemeği bitirip odalarımıza dağıldık. Günün yorgunluğunluğuyla yattığımız gibi uyuya kaldık.

YETİMHANEDEKİ SIRLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin