UNIVERSITY

134 18 13
                                    

İkinci bölümüm ile karşınızdayım bu bölüm geçiş bölümü gibi oldu. Baya bir Umji ve Yoongi'den bahsediliyor onlarında konusu baya anlaşıldı bence sıradaki kitap SUMJİ olacak sanırsam. Medya çok güzel değil mi? Her neyse, iyi okumalar!

Üniversiteye adımımı attığımda gözüm Jungkook'u aradı şu zamanlar çok zor günler geçiriyordu ve ben onu yalnız bırakmak istemiyordum. Jungkook'un annesi bayan Jeon ne kadar hoş ve tatlı bir kadınsa Bay Jeon'da bir o kadar katıdır, doktor, avukat, mimar gibi meslekler dışında ki mesleklere meslek gözüyle bakmaz o yüzden Jungkook'un her zaman doktor olmasını istemiştir. Jungkook ise üniversite için Busan'dan buraya gelince babası ona 1 kuruş dahi vermiyor artık ve Jungkook'da çok zorlanıyordu. Jungkook'u kafeteryada bir masada kafasını masaya koymuş uyuklarken görünce hızlıca o tarafa doğru ilerledim. Masanın oraya geldiğimde hiç vakit kaybetmeden hemen oturdum. Oturmam ile kafasını direk kaldırdı. Göz altları mosmordu. Bu halin ne? dediğimde "İşte çalışıyordum gece 12'de eve gittim babam ile telefonda kavga ettik ve bende uyuyamadım." dediğinde zoraki bir gülümseme gönderip omzunu sıvazladım. "Geçecek Jungkook babanla konuşuruz sen hiç kendini üzme." dediğimde kocaman gülümsedi. "Tamam o zaman hemen derse gidelim yoksa bay Min'in çenesinden kurtulamayız." dediğinde bende gülümsedim. Bay Min bizim en sevdiğimiz öğretmenimizdi ve baya da yakındık. Daha yeni öğretmen olmuştu, çok başarılıydı hatta bazı şirketlerde müzik yapımcılığı da yapıyordu. Ve sadece benim bildiğim bir şey vardı. Bizim sınıf arkadaşımız olan Umji ile zoraki bir evlilik yapmışlardı ve bunu bütün herkesten saklıyorlardı sadece ben biliyordum bende ne Jungkook'a ne de Sinb'ye söylemiştim. Sınıfa girdiğimizde Jungkook JongHyun'un yanına oturdu bende Umji'nin yanına oturdum. Bay Min derse girdiğinde alttan Umji'yi dürttüm o da kimseye belli etmeden beni cimcikledi. BayMin etrafı gözden geçirirken Umji'yi görünce hafif bir şekilde gülümsedi. Ama o sırada benim salak arkadaşım defteri karalamak ile meşguldü. Bay Min'in Umji'yi sevdiğini düşünüyordum ve bunu baya belli ediyordu ama Umji fazla odun bir insan olduğu için ve biraz da bu konuları anlamazdı yaptığı hareketlere bir şey demiyor ve Bay Min'in ondan hoşlandığını anlamıyordu. Bunları düşünmeyi bırakıp derse odaklanmaya çalıştım. Umji ise hiç Bay Min'in olduğu tarafa bakmıyor hep defterin arkasından açtığı sayfaya saçma sapan şeyler yazıyordu. En sonunda ders bittiğinde hemen yerimden kalkıp Umji'ye döndüm. "Kafeteryaya gidelim mi?" dediğimde kafasını tamam anlamında bir aşağı bir yukarı salladı. Beraber sınıftan çıkıp kafeteryaya geldiğimizde ikimizde kahve alıp bir masaya oturduk ve sohbet etmeye başladık Umji ile konuşmak her zaman beni rahatlatıyordu.

Bir bölümün daha sonuna geldik umarım hoşunuza gitmiştir. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Sonra ki bölümde görüşmek üzere hoşça kalın!

Diğer kitaplarıma da şans verin👍

🎀 LIARMAN--> EUNGİ

🎀 FAIRY--> EUNKOOK

🎀 MERMAİD--> SOWJİN






PLATONIC//YUMIN✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin