Okulun ilk günüydü herkes yeni gelmisti kimse birbirini tanimiyodu cogu popiler cocuk kendine kiz arkadas bulmustu bile ama biz üç aylak hala kiz bulamamistik neyseki kendi aramizda iyi anlasiyorduk aksam birbirimize sex hikayeleri anlatiyorduk grubumuz 4 kisiden olusuyordu baran yarkin ali ve seda.seda grubumuzdaki tek kizdi aslinda kiz denemezdi erkek gibi davraniyor erkek gibi hareket ediyordu.Ama erkeklerin azgin zamanlarinda seda gidiyor adriana limaya donusuyordu.erkeklerle odasini karistiriyorduk odasida birsuru fantazi urunleri vardi seda artik bizim gozumuzde bi sex tanricasiydi.seda zamanla bizim ona karsi sex arzumu hissetti ve tepki gosterdi.arkadaslarla ona grup yapmak istiyorduk bir gun onu yakalayacaktik ve birdaha birakmayacaktik.guzel bir aksamin sonunda sedayla sex arzulari icindr yataga girmistik.herkes odasina cekildi herkes uyudu tabi ben haric uyku problemlerimden dolay saat 4 olmadan uyuyamiyordum.sedanin odasindan nihayet istedigim sesler gelmeye basladi seda masturbasyon yapiyordu heyecanlanmistim sedadan garip sesler geliyordu o kadar tahrik olmustum ki o gece uyumayip sedayi dinledim kendimi zor durduruyordum bu olanlari diger erkeklerin duymamasi gerekiyordu sedayla sadece benim yatmam lazim sadece benim....