Nu, tată!

225 17 9
                                    

Simt că pur și simplu în acest moment parcă Dumnezeu îmi pune mâna în cap. Știu, alții nu s-ar bucura în situația asta și s-ar zvârcolii pe jos de plâns și jale, dar eu mă simt cel mai norocos om de pe pământ. Astăzi Josephine si tata se despart. Divorțează, mai exact.

Și acum întrebarea supremă, de ce sunt bucuroasă? Pentru că viața mea a fost un calvar până acum. Tata e foarte indrăgostit de Jose, dar iubirea pentru mine e mai mare, și stie că ea îl ținea pe el doar pentru bani. Jose nu m-a vrut vreodată, mereu și-a dorit un băiat perfect care să moștenească toți banii tatălui meu dupa ce ea l-ar fi băgat în pământ. De cand m-a născut a zis ca niciodată nu am fost copilul ei, și într-un fel mă bucură chestia asta, nu aș fi avut ce exemplu să iau de la ea.

Acum stau langa William, fratele tatălui meu, care pare și mai bucuros de acest divorț decât mine. Oh, și dacă ați vedea-o acum pe Jose toată plânsă și tristă că tata i-a stricat toate visurile și că a ruinat toată familia. Cateodată mă întreb cum de am fost așa norocoasă sa il moștenesc pe tata și nu pe ea.

- Camila, te rog, spune-i tatălui tău să termine cu această glumă si să mergem acasă.

- Sunt de partea tatei! am strigat iar tata s-a întors si mi-a zâmbit cu subînțeles.

- Dar Cam, te-am crescut așa de frumos.. a spus mai apoi fiind întrerupă de judecător. Doamne ajută.

- Rugăm avocatul domnului Cabello să cheme următorul martor.

Și atunci m-am ridicat zâmbind diavolește către Jose.

- Domnișoară Cabello, aș vrea să vă pun o singură întrebare, sunteți sau nu de acord cu acest divorț?

- Mai de acord ca niciodată în viață.

- Dezvoltați.

- Mama niciodată nu m-a vrut ca fiică a ei. Mereu și-a dorit un băiat. De când m-am născut mi-a spus că eu nu sunt copilul ei.

- Obiectez! a strigat avocatul mamei. Domnișoară Cabello, cum puteți face astfel de afirmații fără o dovadă?

- Nu m-ați lăsat să termin domnule avocat. Daca îmi dați voie voi continua.

El nu a spus nimic ci doar s-a așezat.

- Așa, și cum spuneam, de când m-am născut ea a spus ca eu nu sunt copilul ei și toată viata am fost doar în plus pentru ea. Mai degrabă îi dădea o coajă de pâine unui câine decât mie bani sa imi iau un covrig la școală. Și ca să dovedesc cele spuse, am un material, am spus și în fața și în spatele sălii, pe perete, au apărut videoclipurile făcute cu mama mea cand m-am născut și când i-am cerut bani să îmi iau un covrig iar ea i-a dat lui Lusi, cățelușa ei o bucată din pâinea de pe masă. Nu a avut niciun sens ceea ce a făcut dar na. Nimic din ce face ea nu prea are sens.

- Si cu asta am încheiat domnule judecator, a spus Lukas, avocatul tatei.

Eu m-am ridicat să mă duc să mă așez pe scaun dar Jose m-a tras de mână și mi-a spus în șoaptă:

- Vei regreta tot ce ai făcut, îți promit.

- Nu voi regreta niciodată cea mai frumoasă zi din viața mea, îți promit.

Doamne, se poate înjosii mai mult?

- Instanța a decis. Divorțul dintre domnul Cabello si doamna Cabello este acum efectuat. Aici este actul, a spus judecătorul și tata s-a dus și l-a luat. Caz inchis! a strigat judecătorul bătând cu ciocănelul lui în masă.

Si cu asta m-am ridicat și l-am îmbrățișat strâns pe tata. Jose a plecat rupând pământul. Foarte bine, nu mai voiam să dau ochii cu ea.

- Hai la o inghețată, ce spui? a zis el râzând.

You.We.Me. // CamrenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum