Am ajuns acasa franta de la serviciu, "dar ce se petrece? " imi tot ziceam in gand! ...se auzeau tot felul de sunete ciudate si zacatoare, care ma puneau la indoiala. Am intrat in camera si era Darius picat jos langa pat si zacea intr-o balta de sange , iar atunci a fost ultima sa propozitie pe care a rostit-o :" te iubesc , si te voi pazi de acolo de sus" . Atunci inima mea s- a rupt in mii de bucatele , si am realizat ca am pierdut ce era mai bun si mai frumos lucru posibil din viata mea!
Plangeam in hohote de durere si dezamagire!
Am pus mana plina de sange pe telefon si am apelat la 112 , si am povestit ce s-a petrecut desi nu stiam nimic, decat ca a fost OMORAT....."Doamne de ce mi-ai luat iubirea vietii mele , de ce ????? de ce doamne eu? "Asta ma-m intrebat tot timpul!
Dupa 30 de mn a sosit politia sa ancheteze cazul si ambulanta ! Dupa ce a fost dus la morga am fost anuntata de catre medica ca moartea lui nu a fost una din cauza unei boli si din cauza unei impuscaturi direct in inima care a afectat toate vasele de sange ce conduceau sangele catre creier; astfel a murit si m- a parasit , m-a last singura in acest infer al vietii!
Toata noaptea am plans am , urlat de durere ca un pui de lup parasit in mijlocul padurii ! Eram din ce in ce mai rau, nu mancam, nu beiam ,nu vorbeam, nu mai gandeam ....nu mai faceam nimic , face inima tot pentru mine , imi facea si imi pregatea pe zi ce trece o durere infinita; de nedescris! Simteam ca mor ca nu mai rezist ! Dupa un an de cautari si cercetari am aflat cine a fost asasinul propriului meu iubit, era Pedroo, fostul meu prietn!
Primele cuvinte pe care le-a auzit din gura mea au fost:" Nenorocitul dracului de betiv prost, ce dracu ai avut cu el, inteleg cu mine poate ai ceva dar cu el ce ai ? ce ai? Tu nu meriti nici macar sa fii inchis pe viata,merti mai mult ! Esti un asasin ! Un asasin! Nemernicule...., te omor cu mana mea ...cu mana mea te omr! Esti cel mai prejos si mai rau om din viata mea ! Doamne cum am putut sta cu unul ca tine ???! Doammmmmnnnneee ! Te urasc! "
Nu am mai rezistat multe zile asa ca am decis sa plec undeva departe si sa uit de tot , dar nu si de DARIUS! Si acum il iubesc dupa 3 ani de .....Totul este ca un infern si infernul pentru mine inseamna iadul iadurilor! Nu mai suport......:-(:-|
CITEȘTI
DARIUS
Teen FictionAceasta poveste desi este o fictiune e un adevar, pe care uni dintre noi il traiesc , iar acum eu la-m descris si am incercat sa il fac cat mai real!