1. Meeting ...

26 5 0
                                    

Kola u našeho auta zapištěly ,když moje matka dupla na brzdu. Vyhlédla jsem z našeho Ranger Roveru ven a nachystala jsem si raději sluneční brýle , podle toho horka co mě čekalo až vyjdu z ochraného klimatizovaného horka a budu na pospas slunečním paprskům. Hold osud noo.                    Vystoupila jsem a rozhledla jsem se .Hned na první pohled mi vbila do očí obrovská budova a za ní spousta chatek ,menších budov a spousty vecí na sport.

" Vzala jsis všechno? " ozval se pisklavý hlas mé teď trochu otravné matky. Jinak přísahám že je to svatý člověk.

" Né asi, mami. Neboj se mám všechno a zítra ti brknu dneska asi už nebudu mít čas. " uklidňovala jsem ji. Převzala jsem si od ní rukojeť od kufru, přehodila jsem si tašku přes rameno a s pusou na tvář jsem se na 2 měsice rozloučila s matkou...

---------------------------

" Konečně .... " vydechla jsem ,když jsem svůj 2 tunový kufr dotáhla do haly a šla k recepci , kde postával asi 40 letý muž ,který mi stašně připomínal našeho školníka. Stejná postava , obrys tváře atd. Sakra musím se ho zeptat jestli nemá dvojče nebo dvojníka.

" Ehm . dobrý den jsem nahlášená ne jméno Sandess, prosím. " řekla jsem.

" Minutku... Och jasně tady, Jo jo chatka číslo 11 a máš štěstí je to blízko sprch..." řekl a vřele se na mě usmál. Podal mi klíčky a s vřelým "Zbohem uvidíme se později "se se mnou rozloučil a dál si luštil svou křížovku...

---------------------

Procházela jsem mezi chatkami a hledala jsem správné číslo . Počkat 10, 17 , 25 ,9 , 11 BINGO!!!!! Podívala jsem se na střední chatku no trochu ošoupanou jinak super. Prošla jsem dveřmi a něco mi spadlo na hlavu.

" Kurva , Co to do prdele je??!" zařvu na celou chatku. To už se přede mnou zjevila vysoká blondýna s oříškovýma očima a štíhlou postavou . Podívame se na sebe a vybuchnem do smíchu.

" Tak to se mi povedlo. Jinak jsem Elizabeth Smith." podá mí ruku a já podle hlasu poznám španělský přízvuk.

" Noo neřekla bych , ale já jsem Christine ,ale říjají mi Tina. Pro příště doporučuju buď uplně ledovou vodu nebo vodu s nějakým barvivem.  " podala jsem ji se smíchem taky ruku.

"och holka líbíš se mi . Jo a pohni musíme ohodnotiť zbytek tábora." Táhla mě ke skříním .

" jo a jinak tohle je Tara ,Michie a Lia ." Ukázala na brunetu ,rudovlásku a černošku.                                Seznámila jsem se s holkami a vyrazily jsme ven , ale nejdřív jsme si vybalily néé...              

----------------------------

        ***(  brunety= Mitchie a Tina , černoška = Tara, rudovláska= Lia, blondýna = Elizabeth )                          Tak  co říkate na nová díl ,já musím říct že jsem si při tom docela zahřála mozek... Snad                se líbí.. :D     

       

Past -Kde žijí příběhy. Začni objevovat