YETİM 2.BÖLÜM

9 0 0
                                    

Eve gelebilmiştik.Hayatımda ilk defa bu kadar büyük bir ev görmüştüm ama çok güzeldi,en iyi tarafıda bu sitelerde yakışıklı çocukların olmasıydı.

Bahçe kapısından geçerken babamı görme umuduyla içeri girmiştim fakat

tüm hayallerim yıkılmıştı.

Bahçedeki hizmetli kadın bana “Hoşgeldiniz efendim,babanızın şirketle ilgili küçük bir işi çıktı ama merak etmesinler ben geceye doğru gelirim,dedi."

Bir anda ağlayacak duruma gelmiştim.Babamı sekiz aydır sadece internetten görüyor bi de üstüne üstlük babamı evde bulamıyordum.Çok sinirlenmiştim.

“Anne odam nerede?!,hemen çıkmak istiyorum."demiştim.

Hizmetli sinirlendiğimi anlayıp “Buyrun efendim sizi odanıza çıkarayım“dedi.

Odama girdiğimde direk yatağa gömüldüm,hem çok yorgun hem de üzgündüm.

******

Uyandığımda hava karanlıktı,geldiğimden beri uyuyor olmalıydım.

Gözüm tavandaki saate ilişti.Saat sabahın dördüydü.Herhalde hizmetli Maria eşyalarımı koymuştu.Üzerimdekilerin beni sıktığını fark ederek dolaba doğru yürüdüm.

Dolabı açmaya yöneldiğimde şaşkınlıktan ölüyordum,dolap değildi kapağını açtığımda bir merdivenle karşılaştım.Yukarı çıkmaya korkuyordum fakat çıkacaktım.

Bir anda ışık yanıverdi.Merdivenin içinde bir dolab daha vardı,korkarak açıyordum.

Aniden şok yaşadım,burada bir giysi dolabı vardı.

“Aman Tanrımm,bunlar harika" demiştim,kendi kıyafetlerim dışında şortlar,bikiniler,yırtık pantolon ve

tişörtler,çeşit çeşit ayakkabılar...

“Herhalde ölüyommm”demiştim.

Nerdeyse bir saat orayı inceledikten sonra yatağa tekrar girdim...

*****

Sabah kalktığımda saat yaklaşık sekiz sularındaydı.Karnımın guruldadığını fark ettim ve aşağı indim.

Maria dışında hiç kimse uyanmamıştı.

“Günaydın."

“Günaydın efendim,bu kadar erken kalkacağınızı bilseydim hemen kahvaltıyı hazırlardım.Çok özür dilerim."

“Bana efendim demene ve benden özür dilemene gerek yok ve bu önemli değil,zaten biraz birşeyler atıştırsam yeter,acele etmene gerek yok"demiştim.Hayliyle Maria biraz utanmıştı.

“Maria,ben biraz dışarıda dolaşmak istiyorum.Yarım saate gelirim.Gelmezsem merak etmeyin."

“Tabi Eazgi,ben annenlere haber veririm."demişti.Türkçesi çok berbattı.

Dışarı çıktığımda yine aynı dileği dilemiştim,lütfen yakışıklı bir çocuk görmeyeyim diye,üzerimde bol şortum ve askılı tişörtüm vardı.

Bahçede küçük bir salıncak görmüştüm.Hemen salıncağın üzerine oturdum.O sırada birden yan evin kapısı açıldı.

Hemen ağacın arkasına girdim.Önden çok tatlı siyah bir köpek çıktı aslında büyük bir köpekti.

Ardından üzerinde basketbol forması ve  basket şortu olan,yaklaşık 1.85 boyunda yakışıklı bir çocuk çıktı.Saçlarının rengi kumraldan biraz daha açıktı.Gözleri ise laciverte yakındı.

YETİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin