💔1💔

231 20 15
                                    

HERSCHREVEN

Pov Hajar:
Ik word wakker door een klein gedaante die op me ligt en de deur die net dicht gaat. Ik kijk goed en zie dat het mijn zusje is. Omg mijn moeder heeft haar hier gelegd en is weggegaan😂
( mijn zusje: nourleila)

Ik til haar op en knuffel haar. Ik breng haar naar mn moeder en spring de douch in. De warme stralen glijden over mijn lichaam. Ik doe gelijk de wassing en droog me af. Ik föhn me haar en doe een abaya aan.(een jurk voor als je gaat bidden)
En verricht het eerste gebed.

Als ik klaar ben doe ik mijn abaya uit en begin ik aan mijn make up. Mijn ooglook word dit:

En mijn lipkleur word dit:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En mijn lipkleur word dit:

Ik doe wat mousse in mijn haar en besluit 2 invlechten proberen te maken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe wat mousse in mijn haar en besluit 2 invlechten proberen te maken.ik kan het bij andre dus wrm niet bij mezelf? Ik begin 3 plukjes te pakken en ze in elkaar te vlechten maaar het lukt niet. Ik kan alleen bij andere invlechten maken, dus niet bij mezelf😂 'Mamaaa!!' Roep ik aan de bovenkant van de trap. 'Jaaaaa?!' Antwoord ze. 'Wil je vlechtjes voor mij doennn??' Vraag ik .'Oke ik kom zo naar boven, doe maar alvast je kleren aan!' Zegt ze. Dus ik doe wat ze zegt en trek mijn kast open

Ik kies voor dit:

En deze laarsjes erbij

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En deze laarsjes erbij

Ik loop mn kast uit en kies een tas uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop mn kast uit en kies een tas uit.
Het word deze tas:

Ik doe er mijn oortjes, oplader, portomonnee, lippenbalsem, zakdoekjes en deo in

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe er mijn oortjes, oplader, portomonnee, lippenbalsem, zakdoekjes en deo in. EN natuurlijk mn boeken enzo maar dat is niet zo HEEL boeiend.

Ik loop naar beneden en omdat mijn ouders nu nog niet wakker zijn, besluit ik een ontbijt te maken voor ze.
Na 20 min ben ik klaar en heb ik gemaakt: een bakje met fruit, toast, pannekoeken, croissontjes, sinassappelsap en thee.
Ik leg alles klaar en als ik mn ouders beneden hoor komen ga ik zitten aan de tafel. 'Tadaaa' zeg ik als ze de tafel zien ' oo wat lekkerrrr... hmm ik heb echt veel zin in, Chokran schatje bazaf' (dankjewel schatje heel erg bedankt) zegt mijn moeder gebroken nederlands.. haha nee grapje ik hou van je mamm.
Mijn vader zegt hetzelfde en samen met mijn zusje en zus Eten we ons ontbijt.
Ik heb nog 20 min voordat ik op school moet zijn dus ik pak mn scooter en rij naar school

*aangekomen bij school*
Ik loop naar mn kluisje en stop een paar boeken erin. Omdat mijn kluisje helemaal benedin zit, moet ik bukken.

Als ik opsta bots ik perongeluk tegen iemand aan. Ik buk weer en draai me om in een of andere ninja beweging om te kijken wie het is en kijk dan in een van de mooiste groene ogen die ik ooit heb gezien.

Ongemakkelijk duw ik mijn kluisje dicht en stap opzij. 'Sorry, ik uhm, mijn kluisje zit boven die van jou en ik had eenbeetje haast' zegt hij. 'Maakt niet uit haha' antwoord ik, nogsteeds kijkend naar zijn gezicht. Hij glimlacht😍 en kijkt me van top tot teen aan en vraagt:'Ik heet Badr, jij?'. En mijn hersenen waren leeg. Mijn naam? Wat is mijn naam? Omg wat is mijn naam? Ik kan me niet concentreren door zijn glimlach.

Hij wacht nog op een antwoord maar dan word ik geroepen door Imane, oeff gelukkig, fk akward ben ik man. 'Ik uhh, mijn vriendin roept me. Ik moet naar mijn les doei' zeg ik kortaf en loop naar Imane toe die met haar wenkbrauwen wiebelt. 'Wie is die knapperdd?? En waarom praatte je met hem?' Vraagt ze me als een interviewer. Ik bloos en zeg:'hou je bek Imane' 'HAHAHAHAH, Neee, ff srs ben je op hem ofzoo??' Giert ze van het lachen. Ik geef haar een duw en we lopend lachend naar de les.

We hollen naar de les omdat we nog 1 minuut hebben voordat de bel gaat.
We gaan zitten en de docent begint te praten.'Hallo allemaal, voordat we beginnen met de les, wil ik even vertellen dat er binnenkort een nieuwe leerling komt in onze klas en die kan elk moment komen om mee te lopen. Hij heet Badr en wees aub lief voor hem want hij heeft een zware tijd achter de rug' na de laatste woord word er op de deur geklopt. 'Ah, daar zal hij zijn' zegt ze als ze naar de deur loopt. Ze opent de deur en begroet hem.
OMG, HIJ ZIT IN ONZE KLAS?!?!





Heey schattjess, dit was mijn eerste deel en ik HOOP dat jullie het leuk vonden. Laat weten of je NOG een deel wilt want dat doe ik GRAAG! tips zijn altijd welkom xoxo
Bye bye lovely❤️

Vertrouw Niemand💔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu