Sıkıldığın da yapabileceğin en güzel şeyler şunlar olur ;
1_ Yemek yemek (tatlı olabilir )
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2_ Müzik dinlemek (hareketli parçalar olabilir )
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
3_ Resim yapmak ( ya da kafanıza göre kalemle karalama yapabilirsiniz. İçinizdeki sıkıntıyı kağıda resim olarak aktarın. )
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
4_ Kitap yazmak ( İstediğin türden bir kitap yazmaya başla ve kafanı o kitaba yor böylece sıkılmazsın. )
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
5_ Tabiki de kitap okumak ( Kitap okumak istemezsin belki en başta ama zorla da olsa bir kitaba başlarsan zaten o kitabı kolay kolay birakamazsin. )
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
6_ Yeni tarifler denemek ( İstediğin malzemeleri al ve hepsini birbirine karıştır ortaya çıkan yemeği de kendin tat ve o yemeğe karşı yorum yap .)
😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
7_ Yüz boyası yapmak ( Kendi yüzünüze güzel şeyler çizin ve biraz eğlenin .)
😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
8_ Hint kınası yapmak . ( Tabi bunu kızlar yapsın . Kolunuza güzel motifler çizin .)
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
8_ Tv. izlemek ( En sevdiğiniz filmi açıp izleyin. O gün sevdiğiniz filminiz veya diziniz yoksa internetten izleyin. )
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
9_ Örgü örmeyi deneyin ( İlk başta sevdiğiniz renkleri elinize alın ve size örgü örmeyi öğretecek birini bulun biri yoksa internetten videolarını izleyip nasıl örüldüğünü öğrenin. Ve küçük küçük şeyler örmeye başlayın. )
😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇
10_ Tırnaklarınıza bakım yapın ( Manikür pedikür yapın ve istediğiniz renklerde ve istediğiniz şekillerde oje sürün. )
😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
11_ Şarkı söyleyin. ( Bağıra bağıra şarkı söyleyin sesinizin güzel olmaması umrunuzda bile olmasın siz sadece söyleyin . )
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
12_ Banyoya girin . ( Güzell bi rahatlayın ve keyfinize bakın. )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sözler ☺☺☺
RandomBaşlık zaten her şeyi anlatıyor. Anlatılacak başka bir şey yok sadece sizin okuyup yorumlamanız gerek !