-Lusimam'dan.-
Bir baktım herkes ğ'li konişi. "Nağpığynoz yhağ."dedi Gırey "Düzeltey.- " derken içeri Lisanna girdi. "Yhaağğ buğ kığz çoooğğğhhhkk yapmacığak." dedi. Bir çaktım, Avusturya'ya gitti. O ye kafiye yaptım diye sevinirken Master Mavis geldi. "Dikiş makinesi (?)" dedi ve herkesin ğ'li konuşması düzeldi.
Düzeldi düzelmesine benim kafamda düzeldi! "GIREEEY! Bizim lonca varya BBO'ya gircek hadi gideehheeek." dedim ve oraya ışınlandık çünk ben Ejderha, Şeytan, Tanrıça prensesiydim ve İmam'dım!
~BBO gününde~
"Vıçvıç İntikam Tayiıl'dan Lusimam ve Fiari Teyl'den Licanna KAPIŞAÇAHLARR." dedi şu juriler (Y.N:Evet adlarını unuttumwğxösüsş.)
Arena'ya çıktığımızda Licanna güldü "Hee kesin yenersin beni emq eziği." dedi.ÇOK SİNİRLENMİŞTİM AĞAĞĞAAĞĞAĞA.
Ona delici gözlerle bakmaya başladım. Bir anda gözlerimden ışın çıkmaya başladı. "NOLUYO AMINA KOYIM AĞAÜAÜA." diye bağırıp parandeler atarken Licanna "Napıyo bu emq kızı." gibi bakıyordu.
En son durdum çünkü ben Ejderha,Şeytan ve Tanrıça prensesiydim ve İİİİMMMMAAA-
Licanna sözümü kesmiş ve bana vurmuştu! Her şey şekilde sözümü kesebilirdi ama İmam derken kesmesi... "ananı sikm." diye bir ses geldi. Bi baktım anaaaa .................... anaaaa ............anaaaa ............anaaaa ............anaaaa ............anaaaa ............anaaaa ............Ay pardon onu diyen benmişim eeuehuejeıe. Güçlü bir tekme attım ondanda "ayiykiikikikikikikiki." diye bir ses geldi. (Y.N: Komik gelemeyebilir ama ben ölüyorum gülmekten çünk ben ergenim şlm.) "Işınlan pinç!" dedim ve Licanna'nın yanına ışınlandım. "Natçu'mdan uzak dur kezban.s" DEdİm.
"Sanna lan kazban." dedi ve ayaklandı. Natsu arkasını dönmüş Luci ile konuşuyordu. Aynı bendi.....................................................
Ayrıca benim ne zamandan beri ikizim vardı aq?Arkamı döndüğüm için Licanna bana bi tekme attı. Alnına dokundum bende sinirle.
"E bu uyudu emk." dedim şaşkınlıkla. Ben bu kadar güçlü müydüm?
Anam Laylamk geldi ve "OHMAYGAD SENİN İMAM LEVELİN 928282829292992911991199119919191199191199228288328377282 OLmUŞ LuSiMAm NApIYoSuN YAQıyOsUn." dedi. Sonunu bende anlamadım anne napıyon bana mı yavşıyon amk?
BEN BUNLARI DÜŞÜNÜRKEN BİRİSİNİ GÖRDÜM AMAN TANRIM BİZE DOĞRU GELİYORDU DÜŞMAN OLMALIYDI.
Gençler bölümün özeti şu;
Garip sözlerle günün düzelme klişesi
BBO oyunlarında Lucy'nin hep kazanma klişesi
Sonra bir anda başka yere ışınlanıp olayın olma klişesi
Ha birde bu çoğu kitapta olmasa bile küfretme şeysi. Ehehehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yni aylem.s (NaLu Klişe kitabı)
FanfictionHiç bir kitaba lafım yok. Ay bu bok gibi falan değil. Açıkçası bende okuyorum ama klişeleşmiş durumda. Neredeyse her kitapta var. Şakasına yapmış bulunuyorum.