GRaaaaaaaaaa! Zařval jesem když mi uthrl ruku.,,Tak pomoctemi'' zařval jsem na přátele a ti jen bezmyslně stáli a nic.Vytáhl jsem z nich energii a použil na obnovení ruky. Rozběhl jsem se proti Davidovi a rozdrtil mu hlavu o zem.Někdo po mně vystřelil,ohnal jsem se,ale místo mně trefil ten šíp Tomáše přímo do hlavy byla to moje holka Evangelina přišel jsem k ní a políbyl ji.,,Hej'' zařval na zástup děcek a řekl jsem do se chce přidat akat' předstoupí, jen tři odvážlivci předstoupili.Dobrá ukažte co dokážete,porazde Rubilaxe a budete mýt mou důvěru.,,At' tě to ani nenapadne'' řekl jsem Ondrovi a ten se ohnal a sekl Evangelinu do ruky ,,ty skurvisynu řekl jsem mu a usekl jsem mu hlavu, krev se rozstříkla všude kolem.Přiběhl jsem k Evangelině , ošetřil jsem ji a vzal do náruče a všichni naši jsme odešli.
2 ,,Jsme tu'' Zkřičel Jonáš a já se po něm hned ohnal,vdit' spí ty idyjote. Vešli jsme do vesnice a já ji položil do mého domu do postele a odešel jsem na hlídku.Po 3 dnech,tak ses probudila princezno.,,Aaaah moje ruka''řekla Evangelina ,,Co se stalo,kde to jsem,proč jsem zraněná'' políbil jsem ji aby už nemluvila.Začalo něco víc.
3
,,Ahoj amállie jak se ti daří, ,,Dobře''řekla,jsi připravena na obnovu lesa, ,,ano''.,,Amálie''řekla Evangelina a začla si z Amálií povídat a zmínila se o té noci a Amálie to hned chtěla všem říct ale z přátelství nic neřekla.Tak co jdeme na lov,,řekl jsem a šli jsme.Rozdělili jsme se nebyl to dobrý nápad.ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ,,zakřičela Evangelina když spadla ze stromu do vody a zlomila si nohu,uf že jsme zrovna byli po blíž a hnej ji mohli pomoct.Pomoc,,zakřičel jsem když jsme přišli do vesnice.Přiběhl ranhojič a řekl že se to za měsíc uzdraví a taky že je těhotn
Pokračování příště