Am asteptat de mult clipa asta sunt sigura ca Abby e la fel de emotionata ca si mine dar evident nu ar recunoaste .Eu si Abby (sora mea ) ne intelegem foarte bine dar cand ne contrazicem in privinta unui lucru nici una dintre noi nu se lasa batuta ceea ce duce la haos si orice fel de cearta v-ati imagina acum cu injuraturi si urlete e muuult mai rau . Tata plange de bucurie ca fetitele lui pleaca la facultate si oricat de mult l-am ruga sa nu ne mai spuna asa nu ne va baga in seama nici cat negru sub unghie si chiar daca ne alinta cu cele mai copilaresti vorbe pentru noi e un tata extrem de bun si grijuliu Jandro ma contrazice aici (Jandro este iubitul meu di clasa a 11) spune ca imi iubesc si respect tata-l atat de mult fiindca este singurul parinte am uitat sa precizez ca mama noastra a murit intr-un grav accident de masina .Noi am fost foarte triste dar tata a fost distrus inainte ca mama sa moara tata era plin de viata si chiar daca mi-se intampla sa am o zi proasta daca ma aflam prin preajma lui ma umplea de energie ,idei si incurajari de uitam cu totul de ce fusesem suparata ,in acel moment tata s-a consumat atat de mult incat sa inbolnavit aproape instant dar ia trecut cu timpul ce pot sa spun a avut noroc de noi si desi nu eram atat de mari incat sa il ajutam la propriu ,dar compania noastra ia prins foarte bine ,chiar si acum imi fac griji pentru el dar asta e,trebuie sa plecam sau cum ar zice bunica "sa ne luam zborul" expresie este luata dintr-o poveste cu talc foarte cunoscuta in familia noasta explicatia este ca noi puii de pasare cum ar fi in poveste am crescut si acum ne luam zborul ,invatam sa ne purtam singuri de grija .Cu timul se va obijnui si cu singuratatea . Jandro si cu mine ne-am inscris la facultatea de drept din vara daduse-m examenul de admitere si intrase-ram printre primi ce pot sa spun ? si destepti si frumosi glumesc ne place foarte mult inca din copilarie si cred ca de aceea am luat aceste punctaje dupa parerea mea tipatoare .Eu si Jandro suntem de nedespartit intre noi a fost o lunga poveste de dragoste dar si destula gelozie .Acum plecamimpreuna la aceeasi facultate radiamde fericire ne-am facut griji in privinta despartiri noastre dar si dupa ce am dat la aceeasifacultate fiecare dintre noi era ingrijorat daca el nu va intra ? sau daca eu nu voi intra si el da ?Dar acum nu avem de ce sa ne facem griji , cel putin in privinta asta !
YOU ARE READING
Bridge&Jandro
RomanceO superba poveste de dragoste dinte doi adolescenti ,si desi relatia lor are suisuri si coborasuri ei trec peste certuri si necazuri considerand ca viata este frumoasa si chiar merita traita .