Jandro

4 2 0
                                    

Totul a inceput cand m-am mutat la alta scoala deoarece mama nu mai  suporta sa ma trimita la o scoala care se degrada pe zi ce trece .Tata a incercat in zadar sa o convinga ca nu are rost sa ma trimita la o alta scoala deoarece mai am doar trei ani de liceu , mama sa enervat foarte tare si-a spus tatei ca mai degraba merg la o alta scoala ultimi trei ani decat sa imi puna capat o bucata de tencuiala . Dupa ce am inceput sa merg la noua scoala eram foarte bucuros ca mama luase o astfel de decizie . Noua scoala era  super mare ,moderna cu laboratoare echipate cu aparatura de ultima generatie si sa nu uitam sali de sport impecabile cu echipament nou si de calitate nu ca la vechea scoala (cu improvizatii si echipamente imprumutate ).Aci parea ca toata lumea ma iubeste mai putin baieti din grupul celor populari . Profesorul meu de sport mi-a spus ca am stofa si ma bagat aproape imediat in echipa de fotbal radiam de bucurie cand i-am spus tateii sa bucurat sa auda asta spunandu-mi ca el a intrat cu greu in echipa scolii , si de aici a inceput totul am castigat vreo cateva meciuri contra altor scoli in care eu am inscris cel putin un gol si a inceput popularitatea mea . Iasmina sefa majoretelor ma place , nustiu ce sa zic dar eu nu o vad asa cum ma vede ea nu ca nu ar fi draguta dar nu e genul meu .Prea sigura pe ea prea superficiala , prea mult machiaj ... nu conteaza nu imi place punct. Desi par un tip dur si fara prea multe ascunzisuri nu este asa, eu sunt destul de timid si imi plac tipele timide si naturale sincere care ma fac sa rad . Cand i-am spus toate astea prietenului meu Simon mi-a spus ca vreu prea multe deodata si ca nu voi gasi nici cand . Credeam ca a avut drepate pana cand am fost prezentat une fete nu prea inalta cu praul negru si lung si drept si cu niste ochi albasti de zici ca avea lentile de contact .Nustiu de ce dar in acel moment mi sa parut asa de frumoasa (nu ca n-ar fi ) mi-a spus ca o cheama Bridge si ca face parte din corul scolii din acel moment nu am mai avut stapanire pe vorbele mele si pe ochi mei .In ziuaurmatoare am luat pranzul impreuna sia fost minunat am cunoscut-o mult mai bine si cel mai pretios se vedea ca e sincera . De atunci un timp coechipieri mei au facut tot felul de glume pe seama mea si sau c-am imprastiat glumele astea ajungand pana la Iasmina  care a incercat sa o faca sa creada pe Bridge ca suntem impreuna sentimentul ila a fost minunat si inacelasi timp amar cand am vazut-o pe Bridge cum ne priveste aproape plangand mi-am dat seama ca si ea ma place si am indreptat la tim cea ce urma sa declanseze un dezastru in viata mea pe plan amoros .Nimeni na pierdut ocazia sa transmita barfa  ca tocmai i-am zis lui Bridge ca o iubesc .Prietenul meu traiete din romane Love story dar eu ce romane mai am nevoie cand traiesc din drama popriei vieti ...

Bridge&JandroWhere stories live. Discover now