Capter 2: de basischool

15 0 0
                                    

het was zover de basischool...

ik ging als een vrolijk kind naar school toe..

ik zat in groep 5 en toen vanaf dat moment ging het eigenlijk veel slechter..

ik werdt toen al gepest, en ook werdt ik gepest door de leraren.

ik durfde het eerst niet aan mn ouders te vertellen omdat ik bang was voor hun reactie.. toen ik uiteindelijk vertelde dat ik gepest werdt gingen me ouders naar school toe. me ouders deden hun best om voor mij het beste te willen! alleen de leraren wouden dat blijkbaar niet want de leraren gaven een grote mond tegen mij, tegen me ouders, lachte ons uit, wouden ons niet helpen helemaal NIKS!

nou een schooljaar ging voorbij waar ik al gepest werdt. ik dacht: nou dit jaar wordt leuk!!! maar nee hoor het was weer foute boel ik werdt weer gepest.. ik had wel 2 beste vrienden! alleen ik vondt toen der tijd ook een jongen leuk en bart wist dat ik die jongen leuk vondt. toen schreeuwde bart door heel de klas dat ik nico mn beste vriend leuk vondt.. iedereen begon te lachen en toen zei nico ik wil niet met je lelijkerd! en toen was al 1 beste vriend weg want die sloot zich aan bij de pesters.. toen ging bart van school af omdat hij persoonlijke problemen had dus was ik hem ook al kwijt. toen leerde ik een jongen kennen genaamd nunzio en hij was mn beste vriend tot groep 7 en we zouden best langer bevriend kunnen zijn... alleen hij had epelepsi en hij kreeg ineens een epeleptische aanval in zn slaap en was hij overleden... toen ik dat hoorde... ik.. ik kon het niet geloven al mijn beste vrienden die ik kwijt ben:(.. op school werdt er toen helemaal niks aan gedaan ze lachde erom omdat ik moest huilen!!!

in groep 8 ging het helemaal mis, op school, en persoonlijk.

ik werdt gepest nog erger dan eerst! laten we zeggen ik ben 3x mishandelt geweest.

twee kinderen gooiden stenen en takken naar me en ik zei stop ze deden niet stoppen. ik rende dus weg van ze omdat ik heel erg bang was! alleen toen viel ik over een steen, me knie lag open en die twee kinderen bleven maar doorgooien!

ik streunde naar de klas... ik wou er wat van zeggen dat hun dat hadden gedaan! wat denk je? ik kreeg de schuld!, ik kreeg de fucking schuld dat ik gepest werdt!!!

toen paar weken later had een meisje van groep 8 me bij de keel gepakt en me tegen de muur aangeduwd en zei: als ik je nog een keer zie maakt niet uit waar gaan er ergere dingen gebeuren!

guess wat? school zag dat gebeuren en deden er niks aan!!!

ik ging op dat moment al heel erg aan mezelf twijfelen, ben ik wel goed genoeg?, ben ik het wel waard?, ligt alles inderdaad aan mij?

ik was totaal niet een onzeker kind en moet je nu is zien.. nu ben ik fk erg onzeker over mezelf puur door wat er op de basischool allemaal is gezegd en is gedaan!!! anyway de basischool heeft ook lopen kutten met me citotoets want ik scoorde eigenlijk pro. alleen uiteindelijk bleek het gewoon bk advies te zijn

ook had ik op dat moment met een kinderlokker te maken. want achter ons huis op ons pleintje was eerst een kranten bedrijf, alleen er was elke keer zo,n man die me van school naar huis deed achtervolgen.

hij sloeg met zn kranten op het stuur, achtervolgde me, schreeuwde dingen, kwam elke keer heek dicht in me buurt. ik heb echt vaak om moeten fietsen en moeten schuilen omdat ik bang was voor hem!:(

maar de rest horen jullie in de volgende hoofdstuk..

ik hoop dat jullie het okey vinden dat ik me leven beetje vertel hierin..?

lyall<3

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 06, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

This is my story (ENGLISH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu