První kapitola

14 2 2
                                    

„Jupí“ radovala se Anna „ pojedu na prázdniny k moři!“ Anna ještě nikdy nebyla u moře, bylo jí jen 13 a její máma říkala, že je na to moc malá, ale teď se to stane! Pojede k moři místo toho, aby jela jako každý rok za svou 60letou babičkou. Co si mám všechno sbalit na ty 3 týdny? ptala se mámy. „Sbal si: 2 plavky, 7 ponožek, 5 šatů na léto, 5 triček s krátkým a 2 trička s dlouhým rukávem..............“ řekla máma. „ odlétáme už za 4 dny tak se pořádně připrav!“ 4 hod. 1. letadlem, 2 hod. druhým letadlem............. vypočítávala máma. „A řekni Jakubovi ať se sbalí taky!“ „ jo neboj mami“ odpověděla Anna.

V den odjezdu........

Anna vstala ze všech nejdříve, 2. vstal Jakub. A máma jako poslední. Tátu neměli.........!„Musíme přidat, za 10 minut máme vyjet!“ řekla máma která byla ještě v noční košili. „ Stihneme to“ říkala Anna, která byla připravená a právě nastupovala do auta. Za chvíly nastoupili do auta i ostatní. Za hodinu  dorazili všichni na letiště.

„Super , stihli jste to“ řekla máma Anniným kamarádům kteří letěli s nimi. „ Takže.........sedněte si jak chcete.“ dovolila jim máma. „Paní Kriansová můžu si sednout vedle Anny?“ zeptala se Terka.„Proč ne“ „ když s tím bude Anna souhlasit“ odpověděla máma. V letadle bylo vše v pohodě. Anna seděla s Terkou, Míša seděla sama a máma seděla s Jakubem.

Když doletěli na místo.......

„ Vystupujte prosím“ ozvalo se hlášení. „ Konečně jsme tady v Řecku“ řekla Anna „ to byla cesta, pořád to jen letělo a žádná zábava tam nebyla“ zabručela Míša.„ Jo to byla hrozná cesta“ souhlasila Terka s Annou.„ Hlavně že jste to přežily “ udělal si srandu Jakub kterému bylo jen 10.

„ Tak jedem do hotelu“ zavelela máma.

První jsem psala knihu „ Země koní“ , ale pak jsem nevěděla o čem to má dál být a tak jsem začela psát tuto.

: )

Nezastavitelná láska a modré mořeKde žijí příběhy. Začni objevovat