( La media e Army )
X : Hei , micuto ! Unde sunt parintii tai ?
Army : - M-au abandonat ....
X : Vrei sa am eu grija de tine ? Am o sotie acasa care iubeste la fel de mult copii cum ii iubesc si eu . Si am si doua fetite cu care sigur te vei intelege .
Army : - Multumesc domnule ! Eu sunt Army si am 6 ani .
X : - George . Incantat de cunostinta Army .George lua fetita in brate si o duse la apartamentul sau care se afla la cinci minute distanta de magazin . Intrara in apartamenta si o duse intr-o camera unde vazu inca doua fetite mai mari ca ea legate de doua paturi . Cel din mijloc era gol ... Insa in cateva clipe era si ea legata . O femeie isi facu simtita prezenta si incepu chinul fetitelor .
Army a fost nevoita sa vada cum cei doi le violeaza si le maltrateaza pe fetite si cand urma ea ochii ei se inchise si cazu intr-un somn adanc . Cand se trezi era la spital . Ceea ce nu stia ea e ca s-a transformat intr-un dragon si a dat foc casei , bineinteles ca le-a si salvat pe cele doua fetite .
( Army )
Cineva ma zguduie si imi deschid ochii speriata . Realizez ca sunt la liceu si ma speri si mai tare . Acesta a fost ultimul lucru pe care mi-lam dorit sa se intample ! Nu mi-am imaginat niciodata ca as adormi in prima mea zi de liceu si toata clasa ar afla de copilaria mea care a fost distrusa in momentul in care parintii mei m-au abandonat si acel George ....
Mi-am sters lacrimile si mi-am privit colegul de banca in ochi ... El era unul din ce 7 ... Unul din membrii trupei BTS .... Era ....
CITEȘTI
Tu - primul volum : O scoala speciala
RandomArmy e o pustoaica de 15 ani care se muta la Seul ca sa inceapa o noua viata . Veti afla mai multe despre trecutul ei pe parcurs . Ei bine ... In aceasta carte colegii ei de clasa sunt chiar BTS 💟