Nu stiu ce se intampla

13 1 0
                                    

-Cum te numesti?
-Sarah...tu?
-Jace.Ce cauti aici pe vremea asta?
-Lipesc niste afise.De fapt am lipit.Acum sunt in apa.
-Oh.Apropo scuze pentru asta.Daca vrei iti imprumut cardul meu de memorie si poti veni la mine sa le printezi.
-Esti foarte dragut,dar ma descurc nu vreau sa te deranjez cu problemele mele.
-Ooo..haide!Oricum ploua si din ce vad pe afis programul e de la 22:00.E doar 20:32.Mai avem timp sa le refacem.Hai,vreau sa ma revansez.
-Bine,dar tu unde stai?
-La 2 strazi de aici.
-Okay,dar daca intarzi imi esti dator.
-Bine,bine.Aaa si apropo si tu esti draguta.
-Inseamna ca ai nevoie de ochelari.
-Nu e adevarat chiar esti draguta.Imi plac ochii tai verzi si parul tau cret si roscat.
-Mersi.Ma bucur ca spui asta.
-Crede-ma chiar esti!
Asa am ajuns la el acasa.Un apartament mic o mama calma grijulie ce face de mancare si il intampina de parca a plecat de 3 ani.Am intrat in camera lui.Totul era normal.O camera de baieti cu un pat un skateboard si un calculator.Nimic mai mult.M-am uitat la biroul lui.Am gasit sub tastatura o insigna de angajat.Cand m-am uitat la ea,am vazut ca scrie Best Coffee.Cand am vazut-o m-am gandit ca e ceva ciudat.Am pus-o inapoi si m-am asezat pe marginea patului ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Am inventat o scuza ca sa plec si sa ma gandesc la tot ce s-a intamplat...

Inima ta este a meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum