První hodina létání

48 3 0
                                    

Už je konečně ráno a jde se na první hodinu, rád jsem všude brzy, takže jsem vstal hodinu před vyučováním.

Převlékl jsem se do černého hábitu a vzbudil jsem ostatní. Byly trochu nepříčetní ale to se dalo čekat.

Jen tak jsem si kráčel po chodbě když najednou kolem mě proběhla Sylvia. Stačil jsem jí říct akorát ahoj a ona byla rázem pryč.

O chvíli později jsem potkal Katerine a Engie s kterýma jsem došel až na hodinu.

Vyšli jsme ven kde už čekala paní Hoochová a na zemi už leželo nespočet košťat. Ale ještě než jsme k nim mohli přistoupit tak nás madam musela poučit o pár pravidlech.

Konečně už jsme se mohli postavit ke košťatům !!!

Museli jsme natáhnout pravou ruku a říct HOP!!! No a samozřejmě se to ihned napoprvé povedlo Engie a Katerine. Ale moje koště pořád neposlušně leželo na zemi. Katerine vyděla že mi to nejde a tak mi pomohla, řekla mi že to HOP musím vyslovit hodně zřetelně a že musím myslet na to jak se to koště zvedá přímo do mé ruky. Řídil jsem se jejími pokyny a ono to vážně fungovalo. Hrozně moc jsem ji poděkoval ale najednou slyším jak madam začala řvát na jednu holku z Nebelvíru. Protože hodila koštětem o zem. Kvůli té holce jsme přišli o 10 bodů. To prostě nechápu.

deník Tomáše PopletalaKde žijí příběhy. Začni objevovat