KÜÇÜK BEBEĞİN YENİ HAYATI

2 0 0
                                    

günlerden bir gün merve adında küçük bir kız çocukları olan bir aile varmış.mervenin annesi merve doğduktan 1 ay sonra babasıda 4 ay sonra ölmüş.böylece merve hem yetim hemde öksüz kalmış.mervenin annesi ve babası öldükten sonra küçük merveyi çocuk esirgeme kurumuna vermişler.küçük merve orada büyümüş ve çok ama çok güzel bir kız olmuş.merve artık 18 yaşındaymış.günlerden bir gün zengin bir aile gelmiş.bu ailenin hiç çocuğu olmuyormuş.bu aile merveyi evlatlık almak istemiş.merve ilk başta istememiş ama sonradan bu ailenin ne kadar temiz kalpli olduğunu görmüş ve o aile ile gitmeye karar vermiş.bu aile merveye kendi öz çocuklarıymış gibi bakmışlar.mervede bu aileye gitgide alışmaya başlamış.

ertesi gün merve sahile yürüyüşe çıkmış.orada bir bankta otururken yanına çok yakışıklı bir genç gelmiş.merveye:merhabalar yanınıza oturabilrmiyim?diye sormuş.mervede:tabiiki.diye cevap vemiş.bu arada oğlanın adı da mustafaymış.merve ve mustafanın sohbeti git gide aşk konularına gelmiş.merve mustafaya kahve sözü vermiş ve oradan ayrılmış.akşam olunca merve bütün akşam mustafayı düşünmekten uyuyamamış.mustafada öyle.sabah olunca merve kız arkadaşlarıyla beraber alışverişe çıkmışlar.bu arada mervenin aklı mustafada kalmış.
arkadaşları merveye:merve bakıyoruz aklın burada değil demişler.mervede kızlar ben galiba aşık oldum demiş.arkadaşları hemen anlat anlat demişler.mervede bir bir anlatmış.(anlattığı yeri yazmaya gerek yok).arkadaşlarıda ilk görüşde aşk diyorsun yani öyle mi? demişler.mervede evet demiş.aradan 4-5 gün geçmiş.merve ve mustafa mervenin söz verdiği gibi kahve içmeye gitmişler.(o kısımları yazmaya gerek yok).haftalar sonra merve ve mustafa birbirlerini sevdiklerini söylemişler.(merve 24 mustafa 27 yaşındaymış).merve ve mustafa ailelerine birbirlerini sevdiklerini söylemişler.aileleri bu aşkı onaylamış.ve mustafa ile merve evlenme kararı almışlar.(bu arada merve ve mustafa tanışalı 2 yıl olmuş).

merve ve mustafa evlenmeye kesin  karar almışlar.üç ay sonra düğünleri olmuş.ama bir sorunları varmış.merve ve mustafanın hiç çocuğu olmayacakmış.merve ve mustafada çocuk esirgeme kurumundan

evlatlık çok güzel bir kız çocuğu almışlar.merve evlatlık alındığı gibi kendininde  bir çocuğu olmuş.ama bu merve ve mustafa için hiç de önemli değilmiş.merve ve mustafa evlatlık olan elifi kendilerinin öz çocuklarıymış gibi ona çok iyi bakmışlar.

10 YIL SONRA...

merve ve mustafa arkık yaşlılığa yaklaşmışlar.kızları elifte çok güzel bir genç kız olmuş.elifi istemeye gelmişler ve elif evlenmiş.elif ve eşi ferhatın bir ikizleri olmuş.kız ve erkek.isimleri cemre ve emre imiş.veeee herkez bu şekilde mutlu mesut yaşamış.

dağlar kızı SerraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin