AĞIR SEVDA-11

402 13 10
                                    

Nursima kafasını kaldırınca görümcesi Şilan yerine Görkemi görünce şaşırmıştı haliyle Görkem Nursima'ya yaklaşarak

-"Ne o karıcığım yoksa başka birini mi bekliyordun. bekleme bence çünkü artık asla odandan dışarı çıkmayacaksın."

Nursima şaşkınlığını atlatıp Görkem e birşey diyecekken Görkem Nursimanın bileğini kavrayarak odasına çıkarmış ve ardından yere savurmuştur bile.

********************

Nursima ne olduğunu anlamıyordu. Kocasının mırıldanması üzerine bir çok şeyi anlamıştı ama. Kocasının ağzından şu cümleler çıkmıştı.

-"Sen nasıl bana laf söz getirebilirsin lan densiz kadın sen kime kuyruk salladın lan. Namussuz."

-"Görkem sen ne diyorsun ben kime kuyruk sallayacağım ki. Ben dışarı bile çıkmıyorum. Ne saçmalıyorsun."

-"Ne saçmaladığımı göreceksin birazdan seni biraz döveyim de aklın başına gelsin."

-"Ya hayır vurma."

.............

Nursima yı döven kocası ardından kapıyı hızla çarpmış ve sonra gitmiştir odadan.

Ama Nursima ne yapmıştı ki. Asla öyle bir şey yapmazdı. Kocası o kelimeleri nasıl kullanırdı? Asla Namusuna söz gelecek bir şey yapmazdı o.

Daha hala kızdı. Kocası ona dokunmamıştı bile. O ne yapsın ki. Konaktan dışarıya bile çıkmıyordu.

Hiç bişey yapmadığı halde bir de üstüne üstlük dayak yemişti kocasından. Bunu Nursima hak ediyor muydu Allah aşkına.

Kocasının Nursima'yı aşkım gülüm sevgilim gibi şeylerle sevmesi gerekirken kocası tezatını yapıyordu.

Namussuz iğrenç gibi kelimelerle dövüyordu. Bumu revaydı genç kıza? Kocasına alışmaya çalışıyordu sadece. Ama kocası onu dövmekle yanıtlıyordu.

.........

GÖRKEM DEN....

Yaptıklarım dan asla pişman değilim o kim ki benim namusuma laf getiriyo.

FLASH🔙

-"Oooo Görkem ağa nasıl utanmadan geziyosun ki hala burda inan ki asla senin yerinde olmak istemezdim."

Bu Boran dı. Karakaya aşiretinin ortanca oğlu. Onunla yıldızımız hiç barışmamıştı. Şimdi nasıl bunu söylerdi. Ne hakla niye söylemişti.

-"Ne diyon sen Boran açık konuş."

-"Karın yine Mardin in dilinde erkeklere kuyruk sallıyomuş. Öyle diyorlar ondan yani. Senin anlıcan Görkem ağa ben senin yerinde olsaydım bundan utanırdum."

Ne diyosun lan sen." Diyerek yakasına yapıştım. O kimdi ki Nursima nın hakkında bunu söylerdi. Benim karımın hakkında. Soy adı ATAHANOĞLU olan birine.

Ve ardından yumruklarımı savurdum tabi yüzüne. Dudağını patlatınca yürüdüm ve bir hışımla arabanın kapısını açıp tam gaz bastım.

Konağa vardığım zaman ilk işim Nursima'yı odaya sürüklemek oldu.

............

🔜 ŞİMDİKİ ZAMAN

Konaktan çıktığım zamam karşımda Baranı gördüm Boranın kardeşiydi. Ama o Boran gibi değildi.

Yürekli ve dürüsttü. Yani abisinin tam tersi ona doğru yürüdüm ve ardından ne olduğunu sordum.

-" Ne oldu Baran. Abin bitti şimdi de sen başladın?" diye şiveli bir şekilde konuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 02, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AĞIR SEVDA (BERDEL) ~2~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin