Jung Yoonbin POV
-Kérem csatolják be öveiket, a leszállást hamarosan megkezdjük.-hangzott el a mondat, ami azt jelentette, hogy hamarosan végre megérkezek a bátyámhoz és a bandájához Szöulba. Utoljára 3 hónapja találkoztunk egy napra. Ez nagyon hosszú idő és örülök, hogy végre személyesen is beszélhetek velük.
Nem sokkal később végre leszálltam a gépről és felakartam hívni Hoseokot, a bátyámat mikor jött egy üzenetem.
Hobi: Ott van érted a taxi, nem mentem érted, mert nem akartam felhajtást csinálni a reptéren. Már várunk, szia!❤
Válaszoltam neki majd a kijárat felé vettem az irányt. Nagyjából egy óra elteltével leparkoltunk egy nagy ház előtt.
Kipattantam a kocsiból és a csomagtartóból kezdtem kiküzdeni a csomagjaim. Egyszer csak két kéz karolta át a nyakam és ölelgetett meg szorosan, közben gyerekes hangokat adott ki közben. Ebből azonnal rájöttem ki lehet az illető, aki épp majdnem megfojt. Megfordultam és a nyakába ugrottam.
-Hobiii!-ölelgettem meg szorosan.
-Hiányoztál!-adott egy puszit a homlokomra és kivette a cuccaimat a csomagtartóból. Én megfogtam az egyik kisebb utazótáskámat és követtem a házba a bátyámat.
-Nagyon szép az új házatok!-mondtam mikor körbenéztem az előszobában.
-NOONA!-szaladt felém a legfiatalabb, egy szürke melegítőben és fekete pólóban és jól megszorongatott.
-Én is örülök Kookie, de megfojtasz!-sóhajtottam fel mikor engedett a szorításán.
-Utoljára akkor láttam a maknaet ilyen izgatottnak, mikor Jiminnel twerkelt részegen.-jött oda a hozzánk Namjoon és nevetve megölelt.
-Hol vannak a többiek?-érdeklődtem, míg levedtem a cipőm.
-Jimin és Tae még a stúdióban a többiek meg a szobájukban gondolom.-Válaszolt Hoseok.-Gyere, felviszem a cuccaidat aztán csinálhatnánk valamit, ha akarsz.-indult meg a cuccommal én meg követtem, hisz magamtól biztos eltévednék ebben a nagy házban.
-Láttam egy Óriáskereket nem messze. Menjünk el Hobiii!-ugráltam boldogan, nagy mosollyal az arcomon, mint egy kislány mikor már kipakoltam a bőröndből.
-Rendben, rendben!-nevetett rajtam.-Megkérdezzem a srácokat is?
-Igeen, nem is emlékszem mikor csináltunk utoljára valami programot együtt.-ültem le az ágyra.
-Megnézem hazajött e már mindenki és megkérdezem őket.-ment ki a szobából. Addig én átöltöztem és instáztam kicsit.
-Yoonie!-futott be a szobába egy aranyos mosollyal az arcán Tae és rámugrott, így elterített az ágyon.
-Ahhh KIM TAEHYUNG NEM KAPOK LEVEGŐT!-miután legurult rólam nevetve visszaöleltem.
-Yoonb-jött be a telefonját nézve Hobi.-Ti mit csináltok?-nézett ránk fura fejjel.
-Megrontom a testvéred!-nézett huncut fejjel a bátyámra és felült. Tudja, hogy ezzel mindig idegesíteni tudja.
-Inkább menjünk.-fintorgott egyet Hobi és megfogta a kezem, majd maga után húzott a nappaliba.
-Oppa!-örültem meg Jinnek, aki a kanapén ült és megöleltem.
-Héj, téged is régen láttalak!-állt fel és megölelt. Igen, oppanak hívom, de mind közel állnak hozzám, így szerintem ez nem baj. Múltkor a bátyámon kívűl csak Taehyunggal és Kookieval találkoztam a többiekkel már majdnem fél éve nem beszéltem személyesen.