Эхлэл💕

420 19 1
                                    

Бүгдийг дуусагмаар санагдаж бна дахиад тэмцээн уралдаанд орж чадахгүй болсондоо уур хүрч бна энэ хараал идсэн амьдарлаас далдарчихмаар бна нэг хөл минь гэмтэснээс болж дахиж хэзээч модерн бүжгээр хийчээлж чадхааргүй болсондоо дургүй хүрж бна ...
зт- энэ хүн бол пак жимин модерн бүжгээрээ маш их алдартай хүн дэлхийд энэ хүнийг танихгүй хүн нэгээ бхгүй билээ даан ч нэг золгүй явдлаас болж хөл нь гэмтсэн юм эмч хэлэхдээ : чи дахиж мдерн бүжгээр цаашдаа хичээлэлвэл дахиж хэзээс хөл дээрээ явж чадахгүй болно шүү : гэж хэлсэн жимин дургүйцэж надад хамаагүй би үргэлж бүжиглэх болно гэсэн ч ээж нь түүнд маш эрхэм хүн болхоор ээжийнхээ үгйг дагсан юм: миний хүү ээждээямар их эрхэм болхоо мэднэ биздээ тийм болхоор энэ урлагаа орхичих ээж нь чамайг тэргэнцэр дээр бгаг харж чадахгүй шүүү: гсэн болхолр жимин ээжийнхээ үгэнд оржс энэ урлагаа орхихоор болсон гэвч тэрэнд үнэхээр хэцүү бга тэр дөнгөж 20 настай амжилтанд маш эрт хүрсэн бүжиг чинь 20 хон насан дээрээ энэ нэр хүндээ орхих болсон ч дэлхийд тэрнийг танихгүй хүн бхгүй бас ихэнх хүмүүс жиминийг дэмждэг одоо тэр мэдэгдэл хийх болно гэхдээ энэ нь тэрэнд үнэхээр хэцүү бга 10жил хичээж өдий зэрэгт хүрсэн хэрнээ нэг л өдөр ингээд орхих болсонд тэрний зүрх сэтгэл үнэхээр их шимшэрч зовж бга нь энэ юм бараг л үхмээр санагдсан ч ээжийгээ бодрод тэвчиж бга юм,..
-хэвлэлийн бага хурал-
-өнөөдөр яагаад хэвлэлийн бга хурал хийхээр болсон бэ гэвэл бт модерн бүжгээ орхихоор болсоэ яагаад гэвэл миний хөл гэмтсэн бс хүчтэй хөдөлгөөн хийж бүжиглвэл дахиж хэзээч  алхаж чадахгүйгээр тэргэнцэр др хадагдах болно тийм болхлор энэ модерн бүжгээ орхиж бна бүх хүмүүсээс уучилт нуйж бна .
зт- энийг зсэн нэг апилхан модерн бүжгээр хичээлдэг бас жиминий пэн нь энийг үзээд уйлж бас гомдолж байв тэр бол эрэгтэй хүн 17 хүүхдээрээ бга юм.,....
-өнөөдөр сургууль др очиж бэлдэх хэрэгтэй одоохон тэмцээн болно бс дасгалжуулагч бүюу багш хэрэгтэй бна (гээд үглэн бэлтэглийн өрөөнд орон бүжиглэж эхлэв энэ үед жимин хүрж ирэв)
-жм-өнөөдөр яадаг юм билээ дээ хуучин сухгуульдаа ирэх ч схан бна шүү гхдээ бт бараг хичээлдээ суудаггүй тэмцээнтэй бдаг бсан болхоор тэр бх (ингээд бодоод явж байтал бэлтэглийн өрөөнд мөаш шаргуй хичээлж бга нэг хүүг  түр азнан харж зогсов)
магадгүй тэр хүүхджд багш хэрэгтэй бх
-?- ёхх яагаад болж өгөхгүй бна (нэг иргээд үүдэнд зогсох жиминийг олж хараад нүдэндээч итгэсэнгзй яагаад гэвэл хайрлаж хүндэлж шүтэж явдаг хүн нь өмнө нь гараад ирэв)
-жимин-хөөё жаалаа чамд багш хэрэгтэй юм шиг бна
-?-ю нөгөөю тиймээ х.хэрэгтэй бн-_-(түгдрэн хлх)
-тэгвэл одооноос би чиний багш шүү би үйлдлээр үзүүлж зааж чадахгүй ч гараараа заагаад сурагчихаж чадна
-нөгөө ю би мэдэхгүй ээ үнэн гжүү та миний багш болох юмуу би зүүдлээд бнуу (өөрийгөө чимхэж үзэх) яаая тгхээр би зүүдлээгүй үнэн бхнээ (нүдээ бүлтийлгэн хэлэх)
-хөөе хүүхдээ хэт баярлаад бх шиг бна бс би чиний багш боллоо
-уаа үнэхээр гоеийнмаа охх нүдэндээ ч итгэхгүй бна
-зза тгвл чмг хэн гэдгийн
-нмаг ким тэхён гдг
-нмг,.
-би танийг хн болхийг сн мэднээ та минийй шүтээн би таний тоглолт болгоныг үзсэн би одооч итгэхгүй бна дэлхийд алдартай хүн миний багш болно гхр би дэндүү жаргалтай бн
-ххэ зза маргаашнаас бэлтгэлдээ орий бас тнайх хна байдгийн би чамг мар өглөө гэрээс чинь авий чи блэн блоод бжийгаарай би чамайг бэлтгэлийн зааланд хүргэж өгий
-зза ойлоглоо манайх энд (гэрээ хлх)
-зза тгүүл мар 11 цагаас шүү
-за би хүлээж байя

FOREVER??❌Where stories live. Discover now