1

49 0 1
                                    

-Mamaaa unde mi-ai pus placa pentru par????
-La baie Renii

Heii, sunt Renata dar mami imi sune Renii, am 21 de ani sunt bruneta, tatuata, crazy, tata nu am deoarece nu am ajuns sa-l cunosc...el si mama erau foarte tineri cand am fost eu adusa pe lume si na..a descis sa o paraseasca ca nu voia sa-si asume responsabilitati. Nici nu-mi doresc sa-l cunosc, o am pe mami care ma iubeste, cea mai buna mamica ever :3

Mom: Ai gasit placa scumpa mea?
Eu: Da mami
Mom: Vezi ca ti-am lasat banii langa tv in sufragerie.
Eu: Ok mami dar tu unde pleci?
Mom: Ies in oras cu Ilinca sa discutam cate ceva despre afacere, sa ai grija Renii.

Mda...mami iese in oras..eu la club :)))
Mama mea este o femeie de afaceri, ii place sa fie stapana propriei ei vieti, nu vrea sa depinda de un barbat sau sa ducem lipsa de ceva.

Mom: Pa draga mea
Eu: Pa, te pup

Mama a plecat, eu mi-am indreptat parul si   am sunat-o pe Izza cea mai buna prietena a mea

Eu: Hei Izz eu sunt gata.
Izz: Si eu, treci tu pe la mine sau chemam un taxi?
Eu: Hai sa chemam un taxi, nu am chef sa conduc si as cam vrea sa beau in seara asta.
Izz: Asa ziceam si eu, dar Jim ce face?
( Jim este iubitul meu, suntem impreuna de 5 luni, nu este cine stie ce iubire dar na)
Eu: Jim nustiu si nici nu-mi pasa ce face..posibil sa ma sune mai tarziu.

posibil sa ma sune mai tarziu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Fata din poza este Izz...o slabuta frumoasa si nebuna.

Am ajuns in club, muzica rasuna din boxe, fum, alcool si fete care dansau lasciv.
Am dansat toata noaptea alaturi de Izz si de un baiat necunoscut.
B.N : Buna, sunt Cos
Eu: Buna, nu-mi pasa, am iubit..taci si danseaza.

Daa sunt rea... imi place sa fiu nebuna..sa dansez cu altii..sa beau etc etc dar atata timp cat am o relatie nu calc stramb. Chiar daca relatia mea cu Jim este de 2 bani tot nu calc stramb .

##A doua zi dupa-amiaza###

Eu: woow 16:30 ????? Omg cat am.putut sa dorm..
Cobor la bucatarie si vad ca mama gatea de zor.
Eu: Oo...gatestii??? Wtf ce e cu tine mami??
( Mom nu prea gateste pt ca mai mult este plecata cu afaceri si mna)
Mom: Pai draga mea astazi vine Iacov si fiul lui la cina si cred ca or sa se mute aici.
Eu: ahh ok

# Fratele vitreg #Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum