Jiná

16 1 0
                                    

Další den, další utrpení. Naprvní dojem vypadám jako veselá hráčka her, ale občas se v mé hlavě objevují až moc temné myšlenky. Ráda hraju RPG a MMORPG hry s mým nejlepším a jediným kamarádem Tomem. Čtu dobrodružné knihy, ale občas si přečtu i román, u kterého přemýšlím jaký by to bylo kdybych se vněm ocitla. Z mých kreseb jde vycítit jaké mám pocity. Často je ovlívní hudba, třeba BVB, My Chemical Romance atd.. Žiju s rodiči v malém bytě. Kde je po ránu tma jak v pytlu, ,,AUU,, jako bych to nepovídala zrovna jsem se bouchla o židli. Hlavně nesmím vzbudit mámu, táta je naštěstí na noční. Vytáhnu z lednice mléko a müsli ve tvaru jednorožců, kteří v mléku zanechájí duhové fleky. Vyndám ze skříňky fialovou misku, do které nasypu müsli a naleju mléko. Pomalu sleduju jak jednorožci tvoří fleky. Čekám dokud nezměknou, protože tak to mám nejraději. Hned jak do snídám tak hodím nádobí do umyvadla. Podívám se jaké mám hodiny ,,Sakra,, pitomý dějepis, nenávidím dějepis. Ještě když probíráme 2. světovou válku. Ostatní předměty mi tak nevadí. Jdu do pokoje kde hledám svůj batoh, ale v té tmě nic nevidím. Tak si rozsvítím lampičku, vytáhnu ze skříně učivo listuju sešitama jestli jsme náhodou neměli domácí úkol. Naštěstí ne. Vytáhnu si z nabíječky svůj mobil. Na kterém bliká že je 7:39, ,,Sakra,,. Popadnu baťoh, mobil a peníze. Rychle zpěchám na křižovatku kde na mě už čeká Tom. Začnu na něj zběsile mávat. On mi to oplatí ťukáním na ruku.

,,Sorry, dívala jsem se jestli nemáme DÚ,, udýchaná to ze sebe vyhrknu.

,,Já už myslel, že budu muset být ve škole sám,, řekl Tom.

Po cestě si povídáme o různých strategiích ve hrách.Jak příjdem do školytak rychle se přezujem do bačkor a spěcháme do třídy. Na konci chodby zahlédnu bloďaté vlasy, přemýšlím kdo to je, nový učitel a nebo žák nejsem si jistá. Otočím se na Toma jestli mi neutekl, ale ten už byl u dveřích od chemie ohlédnu se na konec chodby ale ta osoba tam už tam není. Rychle v běhnu do učebny, kde se na mě všichni divně dívají a hned se zpět otočí. Zrovna zazvoní, když dojdu k poslední lavici kde sedím já, hned předemnou Tom s Gill. Já sedím sama. Učitel vejde do třídy a hned nám něco blábolí o chemii. Nic moc jsme si o chemii nepsali takže jsem si mohla kreslit. Najednou jsem uslyšela svoje jméno .

,,Jessy... Jessy, dávej pozor,, řiká učitel.

,,Ale já dávám pozor,, bráním se.

,,Takže můžeš jít k tabuli na přezkoušení,, odpověděl učitel.

,,Jistě,, odpověděla jsem s úsměvem.

Naštěstí mi dal látku kterou jsem uměla. Takžě jsem z toho dostala 2. Pak jsem tedy už dávala pozor. Když jsme šli s Tomem po chodbě všimla jsem si že u našeho třídního učitele je někdo. Nechala jsem to být. Ve třídě jsem zaslechla o nějakém úkolu. Nevěřícně jsem se podívala na Toma.

,,My jsme měli nějaký úkol !!,, vyhrkla jsem na Toma.

,,Jo,, pověděl Tom.

,,Proč si mi to neřekl,, trochu jsem zařvala.

,,No myslel jsem že to víš,, bránil se Tom.

,,Tak mi to dej rychle opsat,, požádala jsem Toma.

Podal mi sešit. Rychle jsem to naškrabala. Bohu dík jsem to stihla. Pár hodin uběhlo a my jsme šli domů.

,,Tome čím chceš být až budeš velký,, zeptala jsem se ho.

,,Já budu lovec upírů,, hrdě prohlásil.

,,Ty vážně věříš na upíry, vždyť je to blbost,, pousmála jsem se.

,,Hele podle mě to není blbost,, zamračil se.

,,Ale vážně představsi jak běžíš s kolíkem a kladivem ruce, obmotaný křížkem,, podívala jsem se na něj a pukla smíchy.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 03, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Zlatá krevKde žijí příběhy. Začni objevovat