JE DIS l'AMOUR 1.BÖLÜM

114 4 0
                                    

 

 

 

                                                                   "Kar gibi ol, güzel ve soğuk."

   

 

                                                  Güzel olmak için çok çirkinim, bunu biliyorum. Etrafımdakiler görüyor, aynada görüyorum. Ben çirkinim. Asla güzel olamayacak kadar. Saçlarım, gözlerim, vücudum... Hepsi berbat. Tek iyi yanım, sesim, dansım, ve zekam. Tabii bunları kimseye belli edemedim. Çünkü ben inek bir pisliktim. Adı üstünde "İNEK".

 

                                                         Lise... Lise hayatım bu sene son buluyor, ve ben hala çirkinim. Hala iğrencim. 18 yaşıma geldim ama hala çirkinim. Yüzüme bakılmayacak kadar. Herkes evrim geçirirken ben evde ders çalıştım. Belki de kendime bakmadığımdan böyleyimdir... Bilmiyorum. 

   

                                                         Ben Silivya. 18 yaşında. Dünyalar çirkini bir kızım. Bugün lise sona geçtim. Bugün yeni bir sınıfa atandım. Ve bu sınıf benim korkularım... Güzel kızlar, yakışıklı erkekler, popilerdi herkes burada. Sadece ben inektim. Sadece ben çirkindim. Sadece ben popiler değildim. Sorun değil, alıştım. İnsanların yargılarına alıştım. Dalga geçmelerine alıştım. Ama bu sınıf... Bu sınıf beni aşar. Kati... Lanet olasıca, oyuncak bebek gibi. Çok güzel ama beyinsizin teki. Olly. Ortaokuldan beri aşkım. Aşkım dediğime bakmayın, sadece ona olan aşkımı ben biliyorum. Ona olan tutkunluğumu... O diğerlerine göre farklı, ya da ben öyle görüyorum. Bilmiyorum. Ama Olly bana her zaman yardım etmeye çalışmıştır. Benimle konuşmaya... Beni iyi hissettirmeye. Belki de bu yüzden onu delicesine seviyorumdur. Bilmiyorum. Ama o benim sevgilim. O benim aşkım. O benim kahramanım... O ve Kati çıkıyorlar. Buna katlanamıyorum. 

 

"Hey sen! O kapıda öyle dikilecek misin?!" bu ses Kati'nin'di lanet olasıca o yapmacığın. Kendimi toparlayıp ön sıraya geçtim, ilk 2 sıralar hep boş olurdu. Yerime yerleştim. Sadece tahtaya baktım. Daha doğrusu bakıyordum. Bu gerizekalılar benden ne istiyordu? O kağıtları onlara yediresim var...

"Evet?" dedim, sesim sert çıkmıştı. Gözlerimi onlara dikmiştim.

"Bakıyorumda bizimkisi yürek yiyip gelmiş" diye söylenen Luka 'yı duydum.

"O yüreği senin götüne sokucağım az sonra" dedim. Buna sinirlenen Luka ayağa kalkıp bana doğru yürümeye başladı. Bende ayağa kalktım.

"Götüm oradan çok mu sexy gözüküyor?"

"Senin götün mü? Saçmalama. Sadece orospuluğunu belli etmek istemiştim" dedim, dediğim anda bana yumruk atmaya çalıştı, ama bundan kurtulup elini tuttum. Elini burkarak sırtına getirdim. Ve kulağına "Artık değiştim, şimdi bana karışmama zamanınız geldi." dedim ve o iğrenç götüne tekme attım. Karşıdaki sıraya yapıştı. Herkes "Oooo" demeye başladı. Kati sinirli bir şekilde ayağa kalktı, saçımdan tutup beni banyoya sürükledi. Lanet olsun. Başımdan tutup aynaya vurduruyordu, lanet olsun yüzüm! Kendimi korumaya çalışıcakken Olly geldi. 

"Onu rahat bırak!"

"Aşkım onu mu koruyorsun?"

"Kati. Sana onu bırak dedim." Olly'nin bu lafına çok kızmış olucakki beni yere fırlattı. Kırılan aynanın parçalarının üzerine düştüm. Galiba bir tanesi bacağıma girmişti. Kati Olly' nin omzuna omuz atarak çıktı. Olly onlar çıkar çıkmaz kapıyı kapadı ve bana doğru geldi, dizlerini çöküp çenemden tuttu ve yüzüme baktı. 

"İyi misin?"

"Çok iyi sorular soruyorsun bay bilmiş."

"Özür dilerim, revire gitmek ister misin?"

"Hayır! Ailemi çağırmalarını istemiyorum." Diyip saçımı kulağımın arkasına götürdüm.

"O zaman okuldan gidelim? Yani... Şey... Eczaneye... Ya da, şey... Ablam hemşirelik okuyor, evdedir şuan... Seni kontrol etmesini isteyebilirim?"

"Bak bu olur" dedim. Kolumdan tuttu ve beni ayağa kaldırdı. Bacağımı görünce ayna parçasını bacağımdan hızlıca çekti ve cebinden çıkardığı peçeteyi oraya bastırdı. 

"Ben bastırırım" dedim ve peçeteyle oraya bastırdım. Yürüyemediğimi görünce beni kucağına aldı.

"Bayağı kuvvetliymişsin" dedim, biraz gülümsemeye çalıştım.

"Emin ol ki Kati kadar ağır değilsin." dedi ve beni okuldan kucağında çıkardı, herkes bize bakıyordu. Bazıları fotoğrafımızı çekiyordu. Olly beni arabasına bindirdi ve evlerine doğru yola çıktık.

JE DIS l'AMOURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin