*pohľad Domi*
„Vstávame“ zakričal Maty a hodil po mne vankúš, ako vždy. Máme totiž to spolu izbu, Sofi má vedľa, lebo on sám prežiť nevie a s ňou no nwm či by to prežil, skôr by sa podrezal. „Nechaj ma“ povedala som mu, ale on nepočúvol a hadzal po mne vankúše stále.„Prídu za hodinuuuuu, tak švihaj“ on dopovedal a ja som vyletela z postele ako triskáč. Ešte zobudiť Sofi a obliecť sa. „Vstávame, za chvílu sú tu“ vletela som do jej izby, že sa skoto dvere a pantov vytrhli. Hneď ako som dopovedala tak som išla do kúpeľne sa nalíčiť.
Som hotová, povedala som si v duchu a išla do skrine. Zas nemám čo na seba, ale to si nevšímam to je u mňa každé ráno hah. Oke uz som si vybrala sukňu a do toho čierny crop-top.
'tttrrrt' mame zvláštny zvonček.
Idem dole, nádych, výdych. „Eehhm, ahoj“ vykoktala som zo seba. „Ajoj, neboj sa ma“ povedal Radek (attack). „A-aa-a-hoj“ ledva som sa vykoktala. „Čuuus“ odpovedal Domčo(dejr). „Ahoj, volám sa Dominika, pre info“ povedala som Samovi, a hneď sa mo zmenila farba očí ako mi hovorí Maty, ale uz aj normálne viem dakedy na akú farbu. A to som vám nepovedala. Normalne mam zelené oči, v hnevu hnedé, v smútku šedé, a lásku neviem, tú som nezažila. „Dobrý deň, Domka, môžem vám dať pusu na líčko??“ a zadíval sa mi do očí. „Čo Ti to jebeee, tebe sa menia očí“ zajačal vo dverách. Hneď Maty vbehol a pozrel sa mi na ne. „Oceánova modrá, farba lásky, prišiel som na to“ vyjujkol zo seba Matt.
*pohlad Samka*
„Už sme tu“ vykríkol Domčo. Okee ideme ku nim postupne, najskôr Ráďa, potom Domčo a ja. Myslel som, že nám otvorí Maty ale mýlil som sa. Bola to dajaká jeba. Hneď som sa zamiloval. Určite je Matyho dvojča, sú si na chlp spoločný, len s rozdielom, že tá baba je nížšia od Matyho a uplne krajšia. Okej prišla rada na mňa, výdych. Zakoktala sa no ale ja som ju prerušil a povedal„Dobrý deň, Domka, môžem vám dať pusu na líčko??“ a áno stihla mi aj meno povedať, ale ja som ho zkrášlil. No a objal som ju, chalani nemali na to asi odvahu, ale nech na to zabudnú ona bude moja. „čo ideme robiť“ povedal jej krasny anjelský hlas a ja som sa skoro roztopil. „Ja neviem“ odpovedal som, a začal byť v úžase este viac ako predchvíľou. „ taaak a čo veci, chaloši??“ uchechtol sa Maty. „Slečna Tomková, kde môžem mať izbu?“ spytal som sa. Kukla sa na brata(nečakane) a on „ku nám, budeš spať na madraci pod sestrou, Domco a Ráďa budu vedľa v hosťovskej“ dajako to rozdelil a išli sme tam. Mne ni iné neostávalo a išol som za Domču. Riť aha zadok, kukol som sa naň a pobehol hore poschodoch aby som bol vedľa nej. Vcelku nízka, na to ako je Maty ale to je fuk, je krásna, zamiloval som sa, ale dajako si to Maty všimol a hore v izbe povedal, že bude spať vedľa v izbe.
*pohlad Matyáša*
Všimol som si na Samovi, že sa zaľúbil do Domči. Pojdem spať k Sofii, nech si pokecajú, zblížia a tak. Dufam, že ma Samo nesklame a bude pri mojej malej sestričke, bude ju ochraňovať a tak. Hodia sa k sebe neskutočne moc. Pokúsim sa ich dať dokopy. Dúfam, že mi s tým chalani pomóžu. No a ja pôjdem k Sofii, nemal som ju rád zo začiatku, ale poslednou dobou ju ľúbim viac a viac. Je načase jej to povedať. Chcem mať s ňou taký vzťah od puberty až po koniec života, malé deti, ktoré budú šantieť na záhrade, mať sa rady a takéto somariny. Hej kapo, čo si sa zasekol“ zasmial sa Domčo. „Rozmýšľal som ako dať hentých dvoch dokopy, pomôžeš mi s tým? Prosím“ povedal som mu. Rátam s tým, že to povie aj Ráďovi. A stalo sa. „Samooooo, poď seeeem“ zakričal Ráďa na celý byt. Si predstavte ten jeho hlas na celý dom, no amen. Samo hneď išiel až skoro spadol. No ale keby ste vydeli pohlad Domky, ktorí sa díval tými šedo-modrými očkami do stropu. Krása. Vidno, že sa aj ona do neho zamilovala. Neviem o com kecajú tí dvaja ale ani ma to netrápi. Prajem im to ale asi sa opakujem, hodia sa k sebe extrémne veľmi. Dúfam, že ma Sofi bude chcieť. Samo okolo mna iba prefrcal a cítil som iva vietor. Skončil na Domke, také zlaté ako to nečakala. Prečo tu rozmýšlam nad Samom a Sestrou?? Jeminee mne zas jebe. Predstavujem sa takto so Sofi. Na začiatku som ju nenavidel, ale už sa to zmenilo. Milujem ju, ale bojim sa jej to povedať. Ale teraz je tá správna chvíla. Večer jej to poviem. Modlite sa za mna vsetci svätý. Musí mi to vísť.
cs, som tu s novým pribehom pre Fofu... Musela som nachvilu prestať lebo sa mi rozbil mobil a naši mi nechcu kupit nový... Takže FF o Freemove víde každú chvílu... Nebojte sa neumrela dom😂❤
YOU ARE READING
prosím aspoň raz w/moon&mattem
Fanfiction16 ročné dvojičky Matyáš a Domi sa majú strašne radi.... raz prídu ku nim Matyho kamaráti... Zamiluje sa Domi do jedného alebo nie.. Jej BFF Sofi býva s nimi, lebo jej rodičia zomreli pri autonehode keď mala 14rokov, berú sa ako sestry s Domi.... Ma...