Merhaba öncelikle bunun ilk deneyimim olduğunu ve bazı hatalar veya saçmalıklar olabileceğini söyleyeyim baştan hadi bakalım neler olacak. Hikayenin konusu şu babasının mesleği yüzünden sürekli il değiştiren Efe'nin hayatını ele alıyor Efenin yaşamı, yaşamı, aşk hayatı bunun gibi şeyleri ele alıyor iyi okumalar :) Efe şuanda büyük bir ilin küçük bir ilçesinde hayatını sürdüren bir karakter haydi başlayalım. Başları biraz sıkıcı veyas açma gelebilir :(
Yeni bir il yeni bir yaşam yine il değiştirmiştik sabah kalktığımda yeni bir arkadaş çevresi yeni insanlar yeni yerler görecektim her neyse sabah olmuştu tabi bütün gün uyumadım çünkü ilk gün her zaman stresli geçer her zaman yeni çocuk olursun sabah 07.00'da alarmım çaldı uyanık olsam bile o alarm sesi insanı çileden çıkartıyor hemen alarmı kapatıp kalktım tabi insanın babası asker olunca sabah evde her zaman bir gürültü babam işe giderken gülerek gider ben ise her zaman uyku sersemi ya bi dur diye bağıra bağıra banyoya giderim elimden gelse sürünücem her neyse ilk gün olduğu için ikimizde giyindik o üniformasını giydi bende okulun bana verdiği aptal şeyleri aşşağıya indik ilk gün olduğu için babam beni okula bıraktı. Okula girdik normalde soğuk kanlı biriyimdir ama okula girdiğimde içimi bir heyecan sardı ya sevmezsem ya alışamazsam diye babam sakin ol dedi girdik tabi yeni çocuk olunca bütün okul sana ve babanın üniforması olduğu için çoğu kızda hayranlık ile bakıyor aslında güzel duygu herneyse kayıt yapıldı kitaplarımı aldım ve babam gitti. Çocukluğumdan beri yanlız büyüdüğüm için alışkındım aslında arkadaşım olmasada olurdu sonuçta derse girip evime gidecektim. Bunları düşünürken nefes nefese bir çocuk koştu yanıma "Abi beden eğitimi hocası seni çağırıyor çabuk gel" dedi. Şimdi içimden düşünüyorum okula geleli 1 saat olmadı beni kimse tanımıyor bu adam beni nerden gördü ? neden çağırıyor beni çocuğada güvenmiyorum çünkü "yeni çocuk" olduğunda ya insanlar sana birşeyleri kanıtlamaya çalışır yada eşşek şakası yapmaya çalışırlar neyse çocukla gittim gerçektende beden eğitimi hocası beni çağırıyordu. İlk günüm olduğundan dolayı onun masumluğuyla buyrun hocam dedim adam bana bi baktı süzdü beni dedi ki "Bayrağı" al en öne geç dedi hiç bir şey demeden hocam ben şey diyemeden elime bayrağı verdiler ittirerek en öne geçtim arkamda kimse yok ? sonra 5 dakika geçti bir baktım bütün okul arkamda törene gidiyoruz dediler. Şehiri daha hiç gezmedim tatilden geldim ertesi gün sabah okula geldim bilmiyorum nerede tören yapılır her neyse bando arkama geçti başladılar çalmaya stadyuma gidiyoruz dediler. Düşünsenize abi ben sola dönsem bütün okul benimle birlikte gelecek kimsenin umrunda değil :D. Sola döndüm baktım arkamdan biri bağırıyor Flama tutan kız dediki ne yapıyosun sen nereye gidiyosun dedi bende şaşkınlıkla benim daha ilk günüm burada elime bayrak verdiler git dediler nereye gidicem diye bağırıyorum sokaktaki insanlar hani olur ya bando geçer alkışlarlar insanlar alkışlıyor kızı duyamıyorum Allahtan stadyum okulun sol tarafından dümdüz gidince görünüyormuş yoksa ilk günden aptal çocuk olacaktım.
Bir kaç gün içerisinde sınıftaki insanlarla tanıştım kızlarla tanıştım kızlar benle tanıştı fakat kendime bir sözüm vardı babam mesleği bırakana kadar hiç kimseye aşık olmayacağım kimseyi sevmeyeceğim kimseyle birlikte olmayacağım diye kendime söz vermiştim o yüzden kızlara biraz temkinli yaklaşıyordum artık güzel bir arkadaş çevrem vardı hatta hani hepimizin olur ya bir kardeşim bile olmuştu adı Uğur o bana şehiri gezdirir bazen birlikte kalırdık her gün birlikteydik. Bir kaç ay boyunca böyle rutin bir hayatım oldu.
Lanet olsun yine sabah 7:00 olmuştu alarmı kapatırken yataktan yere kapaklanıp hiç birşey olmamış gibi büyük bir coolluk ile ayağı kalktım :D ve banyoya doğru duvara yaslanarak yürümeye başladım ve babam her zaman ki gibi sabahın köründe atik hareketli bir şekilde arkamdan çıkıp EFE diye bağırınca uyandım elimi yüzümü yıkadım üniformamı giydim parfümümü sıktım çantamı aldım sırtıma indim aşşağıya servis bekliyorum her zaman çıktığım saatten biraz erken evden cıkıp sol tarafta çimenlerin orda oturup servis beklerdim yani en azından 3-4 aydır benden başka kimse olmazdı o saatte orda oturup servis gelene kadar yatardım o gün orada 3 kişi 2 kız 1 erkeğin benim yaşlarımda bizim sitede oturduklarını farkettim daha önce görmemiştim bu kişileri bir kere baktım daha sonra kafamı çevirip merdivenlere oturdum. Aralarında olan bir kızın bana baktığını fark ettim dediğim gibi kendime vermiş bir sözüm olduğu için hiç kıza bakmadım tamam bir kere bakmış olabilirim herneyse servis geldi bindim aptal bir okul gününden sonra eve geldim annem teyzemin bize yarın teyzemin ( 24 yaşında ) geleceğini söyledi.