Anıl Ve Arkadaşları

212 8 1
                                    

Sabah bir mesajla uyandım ve hemen telefonuma baktım aslında iki mesajmış biri anıldan biri mertten

Anıl;

"Günaydın biz geldik" yazmış.

"Tamam buluşuruz akşam"

"Tamam ben arkadaşlarımla buluşucam sende gel"

"Bakarız 😆" dedim ve merttin mesajına baktım;

"Günaydın maviş" yazıyordu

Sanırım gözlerim mavi olduğu için diyordu. Tabikide gözlerim mavi olduğu için söylüyordu başka ne için olabilirdi.Ama çok tatlıydı. Neyse gerçeğe dönelim ve mesaja cevap veriyim.

"Günaydın"

"Nasılsın ?"

"İyiyim sen ?"

"İyi" biz böyle konuşurken bana şöyle bir mesaj attı:

"Bu akşam arkadaşlarla buluşucaz sende gelebilir misin ? diye sorucamtım" dedi

"Olur" dedim ama anılı unutmuştum ve mert cevap yazdı;

"Süper,Ben seni gelip alırım ama ev adresini mesaj atman gerek"dedi ben birşey demedim daha sonra mesaj atardım.

Zaten krem sürmediğim için yüzüm yanıyordu ve yüzümde ayrıyetten maske vardı.

Banyoya gittim maskeyi çıkardım. Ama yüzüm kıpkırmızı olmuştum. Olamaz ya bu gün anıl gelcekti, mertle buluşucam napıcam ben ve ayrıca ikisinede geliceğimi söyledim. ALLAHIM. ikisinden birini iptal etmem gerekiyor.

Telefonum çaldı arayan Anıldı;

"Alo"

"Naber"

"İyi senden"

"İyi birşey söyliycem biz geldik de bu gün ne yapıcaksın diyecektim ,belki birlikte birşeyler yaparız" dedi ve annemin sesini duydum.

"Maya" diye bağırıyodu

"Anıl, suan kapatmam gerek sonra konuşuruz annem çağırıyor.

"Tamam" dedi ve kapattı

Bende aşağı indim ve iner inmez gördüğüm manzarayla şok oldum anıl ve ailesi salondaydı. Yanlarına gittim ve "merhaba"dedim. Anıl bana 32 diş sırıtıyordu.

Bilerek bizim evde olduğunu söylememişti GICIK :D

Anıl'a merhaba dedim ve yanına oturdum ve anıl ayağa kalktı.

Anıl bir oturduğu yerde 1 dk'dan fazla duramazdı.

Hemen annemin yanına gitti ve kulağına bişeyler söyledi sonra yanıma geldi kolumu çekiştirerek beni dışarı çıkardı.

Dışarı çıktığımızda;

"Anıl anneme ne söyledin ?" dedim

"Seninle biraz dışarı çıkıp arkadaşlarımla tanıştırıcağımı söyledim" dedi

"Tamam şimdi nereye gidiyoruz"

"Dedim ya seni arkadaşlarımla tanıştırıcam"

"Tamam"dedim ve yürümeye devam ettik

"İşte arkadaşlarım orda" dedi uzaktan arkadaşlarını görebiliyordum 2 erkek 1 kız vardı.

Biraz daha yaklaştık ve onlar bizi görünce el salladı ve ben bir kez daha gördüğüm manzarayla şok oldum.

O erkeklerden bir tanesi mertti o da şaşırmış olucakki.

Anıl'a bizimle tanıştırmak istediğin yakın arkadaşın maya mıydı? dedi.

Anıl ilk önce şaşırdı sonrada bana dönerek nereden tanışıyorsunuz dedi. sırıtarak merttin babası ile benim amcam arkadaş dün onların teknesine gittik.Ordan tanışıyoruz dedim ve güldüm.

Anılda "tamam" dedi.

Diğer iki kişi vardı onları unutmuştuk biz böyle konuşurken kız yanıma geldi

"Merhaba, ben Güneş" dedi. kız güzeldi kahverengi saçları ela gözleri vardı. insanın hayran olabiliceği derecede güzeldi yada ben abartıyodum.

"Bende maya" dedim

Sonra diğer çocuk geldi oda anıl ve mert kadar yakışıklı bir çocuktu mavi gözleri ve kumral gibi rengini tam olarak bilemediğim çok güzel saçları vardı.

Yanıma geldi tek eliyle güneşi yanına çekti diğer elini bana uzatıp:

"Bende bu güzek kızın sevgilisi Baran" dedi

"bende maya memnun oldum" dedim

Gerçekten birbirlerine yakışıyorlardı çok tatlılardı. İnşallah mertle bizde böyle oluruz. AHH ne diyorum ben iyice saçmladım hem ben ondan hoşlanmıyorum ki düşüncelerimden mertin sesiyla ayrıldım Mert:

"Eee napıyoruz burda böyle dikilecekmiyiz "

Anıl ve baran aynı anda "SAHİL" dedi.

Güneş ve ben onlara güldükten sonra yürümeye başladık. Anıl,mert, ve baran önden. Güneş ve bende kol kola girmiş bir şekilde arkadan gidiyoruk iyi bir kızdı sanırım Güneşle iyi arkadaş olucaktık.

Senden Asla BıkmamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin