'Blijf' hoor ik Stefanie zeggen. Ik draai me met mijn ontblote lijf naar haar toe en glimlach. 'Sorry schatje, maar onze tijd is om' en snel kleed ik me aan. Ze gooit een kussen naar mij toe en trekt een pruillip. 'Ik wil je nog even knuffelen' en met dat gezegd begin ik te twijfelen. Ik heb best nog zit in een potje goede seks, ook al zei ze knuffelen, ik weet dat ze seks bedoelt. 'Nee Stef, vannacht heb je genoeg gehad' en ik wou dat ze wegging. Ze stond heel traag op en raapte haar kleren bij elkaar. 'Oké ik ga al, maar alleen als je mijn bh dichtdoet' en ik kon mijn glimlach niet onderdrukken. Ik hield haar als een echte gentlemen, eentje die echt wel van vrouwen hield. Helaas niet genoeg om me te binden, maar dat maakt mij niet uit. Ik ben nog maar 25, succesvol en volgens veel meiden erg aantrekkelijk. Dat mag ook wel, want ik bezoek de sportschool 3 keer in de week. Ik houd van sporten en die sixpack en mooie armspieren zijn mooi meegenomen. Het was nu ook tijd om even lekker die sekszweet van me af te trainen en dan lekker af te koelen. Voor mij was de seks met Stephanie niet echt bijzonder. Ook al geniet ik er van, ze is mijn type niet. Ze is mooi, best lief en simpel. Goed voor de nacht maar niet als relatiemateriaal. Mijn vrienden weten dat we elkaar eens in de paar maanden zien en dat het niks serieus is. Soms wil ze met me uitgaan, maar dat wil ik eigenlijk niet. Af en toe moet ik wel toegeven om het haar ook naar haar zin te maken. 'Kom morgen met mij mee naar de nieuwe broodjeszaak' en ik kijk haar bedachtzaam aan. Trek heb ik altijd. 'Dat gaan we doen. Kom om half 5 hier en dan rijden we erheen.'
Ze geeft me een kusje op mijn wang en knuffelt me nog één keer. Ik voel haar voorgevel nadrukkelijk tegen het mijne. Jezus, die meid weet van geen ophouden. Net wanneer ze is vertrokken zoek ik een biertje. Shit. Er ligt niks meer, behalve een half pak melk. Ik schenk wat melk in en zoek naar wat lekkers. Mijn maag heeft dit keer geen zin in iets gezonds. Ik kijk in de snoepla en zie een pak chocolate chip cookies. Hmm, heerlijk. Precies goed.
YOU ARE READING
Geheime notities
Romance"Notitie 1: Ik ben een meid van in de 20 en dat is 'bijna' alles wat je over mij hoeft te weten. Ik houd van boeken, maar ben zeker geen open boek. Toch probeer ik mijn gedachten via notities te weerspiegelen. Je mag me leren kennen, want ik ken jou...