İLERLEME

258 8 2
                                    

Merhaba.... Bu bölüm yazarlığı hobi olarak değil de meslek olarak ya da ciddi bir şekilde yapmak isteyenler için: Wattpad de yazılan kurgu kitaplarını gerçek hayatta basıp oldukça yüksek satabilirsiniz. Şimdiye kadar pek çok wattpad yazarı bu şekilde çok başarılı oldu. Şimdi bu yöntemin avantajları ve dezavantajlarını inceleyelim... Avantajlar:"İnternet ortamında tutan bir kitap sosyal medyada yayılarak çok kısa zamanda birçok insana ulaşabilir. Bu da hızlı bir şekilde kitabı popüler yapar ve normalde kitapla ilgilenmeyenler bile popüler olduğu için alabilirler. Bu sayede kitap ekstra bir kitleye sahip olur. Son zamanlarda böyle kitapların başarılı satışları ve filmleri artmaya başladı. " Dezavantajları :"İnternet ortamında çok fazla ve benzer kitaplar var. Kitabınızın bunlar arasından keşfedilmesi oldukça zor. Her gün bir sürü kitap çıkıyor ve kitabınız ne kadar ilgi çekici ve güzel olursa olsun insanların bunu fark etmeleri çok zor. Bu aşamada devreye reklam giriyor. Sıradan bir kitap bile iyi reklamla oldukça başarılı olabilir. Lakin artan reklam olanakları bu işi de çok zorlaştırıyor. Bu sebeple artık reklamda sıradışılık ilkesi tek çıkış gibi. Pek tavsiye etmem ama reklamın iyisi kötüsü olmaz diye bir gerçek var :))):))

wattpad'de hikayen nasıl keşfedilirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin